کد خبر: 646602
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خبر داد!
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل نهایی طرح پتروشیمی گناوه درحال انجام است و درتلاش هستیم عملیات اجرایی آن هرچه زودتر آغاز شود.

عبدالکریم جمیری در جمع نمازگزاران گناوه‌ای با اشاره به اینکه طرح پتروشیمی گناوه از مصوبات هیئت دولت دهم است اظهار کرد: باتوجه به اینکه طرح  پتروشیمی گناوه از مصوبه‌های سال 86 بوده پیگیری و تلاش‌های زیادی برای آغازهرچه زودتر عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وی از نشست با سرمایه‌گذار اجرای طرح پتروشیمی گناوه خبرداد و تصریح کرد: با رایزنی و تلاش‌های انجام شده تاکنون موضوع خوراک پتروشیمی ، محیط زیست، محل ساخت، و آب و برق آن حل و موافقت نامه‌های لازم انجام و با شرکت سرمایه گذار برای رفع برخی مشکلات نشست برگزار شده است.

جمیری با بیان اینکه هفته آینده در جلسه کمیته برنامه ریزی استان بوشهر تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود گفت: در هفته آینده در جلسه کمیته برنامه ریزی استان بوشهر درزمینه برخی از نیازها و مشکلات این طرح بحث و تصمیم گرفته می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی، به مزایا و فواید‍ پروژه سدچم شیر برای کشاورزان استان بوشهر که دردست اجرا است اشاره کرد و گفت: با اتمام این طرح حدود 37 هزارهکتار از اراضی لیروای و حیات داود در شهرستان های دیلم و گناوه از آب سدی که بدین منظور پیش بینی شده بهره مند و کشاورزی استان بوشهر متحول می‌شود.

وی پیگیری در بخش امتیاز و تخفیف‌های لازم به گمرکات مناطق شمالی استان بوشهر را ازدیگربرنامه‌هایی دانست که برای این مناطق حایز اهمیت می باشد.

جمیری توجه به وضعیت راهها را برای مناطق شمالی استان ضروری دانست و افزود: دراین ارتباط برای ترمیم راه گناوه به گچساران و میدان ورودی شهر گناوه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اظهارکرد: موضوع فاضلاب و ترمیم لوله‌های آب شرب گناوه مهم بوده که بجد پیگیر آن است و دراین ارتباط با وزیر نیرو نشست برگزارشده تا هرچه زودتر این مشکل اساسی گناوه برطرف شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم وجود اشتغال برای جوانان یکی از مسائل اساسی ومهم در استان بوشهر به ویژه برای مناطق شمالی است که نیاز است تلاش مجدانه ای برای این امر مهم شود.

وی افزود: اگرچه بحث اشتغال تنها منحصر به استان بوشهر نیست اما باتوجه به قابلیت و ظرفیت‌هایی که این استان دارد باید وضعیت اشتغال آن نیز بهتر از دیگر نقاط کشور باشد.

جمیری، سرکشی و بررسی و رفع مشکلات حوزه های انتخابیه خود را به عنوان یک وظیفه و از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و گفت: همه ما مسئولان وظیفه داریم که تمام توان خودرا برای خدمت کردن مردم بکار ببندیم که در این راستا به حمایت، همراهی و مشورت های مردمی نیازمندیم.

 

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن محمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
جویای کار هستم
لیسانس مهندسی شیمی گرایش طراحی فرآیند های صنایع نفت 25ساله دوسال سابقه کار در عسلویه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر