کد خبر: 646513
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
دبیر ستاد مردمی‌عفاف و حجاب
450 دانش آموز یزدی برای حفظ پوشش چادر هم پیمان شدند.

معلمان فعال در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس یزد در مراسمی‌با حضور عبداللهی، مدیرکل سیاسی و جوادیان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و سیدحسن حسینی، دبیر ستاد مردمی‌عفاف و حجاب استان یزد تقدیر شدند.

 

معلمان و اعضای کادر آموزشی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه الزهرا(س) یزد، که در زمینه ترویج و توسعه عفاف و حجاب در بین دانش آموزان فعالیت داشتند، با  اهدای لوح تقدیر و هدایای، مورد تجلیل قرار گرفتند.

عبداللهی، مدیرکل امور سیاسی استانداری یزد در این مراسم حجاب را مایه آزامش روانی برشمرد و از اینکه این آموزشگاه در زمینه فرهنگسازی امر حجاب و استفاده از چادر به عنوان حجاب برتر در بین دانش آموزان و نماد زن مسلمان ایرانی اقدام کرده است، تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: فعالیت‌ها و اقدامات این آموزشگاه در توسعه فرهنگ حجاب و استفاده از پوشش چادر، به عنوان الگو برای سایر مدارس در دستور کار قرار گیرد.

زهرا حاجی پور، از اعضای ستاد مردمی‌عفاف و حجاب استان یزد هم در این مراسم با بیان ویژگیهای یک دختر مسلمان ایرانی، به برشمردن ابعاد روحی و روانی استفاده از پوشش صحیح در اجتماعی برای دانش آموزان پرداخت.

گفتنی است، در این مراسم 450 دانش آموزان دبیرستان الزهرا(س)، با امضای عهدنامه ای هم پیمان شدند که همیشه از چادر به عنوان نماد ملی زن ایرانی، استفاده کنند و از این رو با کمک خیران استان، 120 میلیون ریال اعتبار برای خرید چادر برای این دانش آموزان هزینه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر