کد خبر: 646066
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
برای شرکت در جشنواره عکس منابع طبیعی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از دوستداران منابع طبیعی استان برای شرکت در اولین جشنواره فرهنگی هنری عکس منابع طبیعی دعوت کرد.

یوسف یوسفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: اولین جشنواره فرهنگی هنری منابع طبیعی از 15 اسفند 92 لغایت 27 خرداد 93 به صورت سراسری در کشور در حال اجرا است که دوستداران منابع طبیعی استان مرکزی نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: جشنواره بهترین پیام حفظ و احیاء منابع طبیعی در دو بخش عکس و کاریکاتور از منابع طبیعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای تمامی گروه های سنی آزاد است، ابراز کرد: شرکت کنندگان می توانند عکس های خود از منابع طبیعی را تا تاریخ15 خرداد ماه جاری به آدرس ایمیل این اداره کل ایمیل نمایند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با بیان اینکه هر شرکت کننده می تواند 7 عکس را در جشنواره شرکت دهد، ادامه داد: عکس های ایمیل شده برای شرکت در جشنواره از 20 الی 25 خرداد مورد داوری قرار می گیرند و نتایج آن در تاریخ 27 خرداد ماه اعلام خواهد شد.

یوسفی در خصوص محورهای جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با محورهای جلوه های کوهستانی، اکو سیتم های مرتعی، آبخیزداری ،فرصت ها و چالش ها، فرصت ها و تهدیدهای عرصه های بیابانی، فرصت ها و تهدیدهای اکوسیستم های کویری، فرصت ها و تهدیدهای جنگل و اکوسیتم جنگلی، جلوه های گیاهی (دارویی،کویری و در معرض انقراض و....) و محور ویژه درختچه قره داغ برگزار می شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل نمایند..markazi @ frw.org.ir

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر