کد خبر: 646024
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
اولین یادواره شهدای فرهنگی با حضور فرمانده سپاه ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ، مدیر کل آموزش و پرورش البرز و با حضور پرشور والدین این شهدا و معلمان در سالن شهدا کانون سپاه جوانان در جمع فرهنگیان بسیجی استان البرز برگزار شد.

خسروساکی  مدیر کل آموزش و پرورش در سخنرانی خود در این همایش اظهارداشت: این همایش به مناسبت یاد و خاطره 92 شهید فرهنگی و بیش از 400 شهیدا دانش آموز در استان البرز برگزار شد و اعتقاد ما بر این است معلمان شهید نمونه های جاودی آموزش و پرورش هستند.

خسرو ساکی در ادامه اظهار داشت: شهدا عملا در حیات زنده نیستند اما تلاش در راه جامعه اسلامی را به حد اعلاء و در جه خود رسانده اند و هیچ درجه ای بالاتر از درجه شهادت نیست و معلمان ما با رفتن خود این را ثابت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: معلم مشعل دار علم ، ایمان ودانایی است و معلم شمع فروزانی است که زندگی انسان ها را روشن می کند و همه وجودش طنین در اخلاص می باشد .

همچنین وی تصریح کرد: برگزاری این مراسم و یادواره های شهدا به ویژه فرهنگیان شهید به همت و تدبیر ستاد یادواره شهدا، اداره کل آموزش و پرورش البرز، سپاه امام حسن مجتبی(ع) و سازمان بسیج فرهنگیان منعقد شد تا با صدای رسا بگویند معلم جاوید شهید است.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در پایان اذعان داشت : این مجلس در برابر عظمت شهدا قطره ای بیش نیست و دربرابر این اقیانوس بی انتها ناچیز است و اگرچه معلمان ما رفتند و شهید شدند اما یاد و خاطره آنها جاوید و ماندگار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار