کد خبر: 644679
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
نماینده مردم دهلران در مجلس:
علی محمد احمدی نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به بهانه حفظ منابع طبیعی عرصه بر معیشت مردم ایلام تنگ شود.
 وی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی در استان ایلام اظهار داشت: بسیاری از مردم حوزه انتخابیه به اینجانب مراجعه کرده و دغدغه‌های بسیاری در خصوص منابع طبیعی و ... دارند.

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به بهانه حفظ منابع طبیعی عرصه را بر زندگی مردم را تنگ کنیم.

وی ادامه داد: آیا این رویدادی که در استان ایلام روی داده و عرصه بر مردم در منابع طبیعی تنگ شده نظیر آن در اروپا نیز روی می‌دهد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اینجانب خودم را از حافظین محیط زیست و منابع طبیعی می‌دانم اما محیط زیستی که معیشت مردم ما را تنگ نکند.

احمدی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات حوزه کشاورزی استانی بوده و بخشی از آن ملی و متمرکز است که اعتبارات موضوع 23 بهره‌برداری، وضوع 17 عرصه‌های طبیعی و ... از جمله ردیف‌های اعتباری ملی بوده که سهم آن برای استان ایلام هیچ است.

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سهم استان ایلام از این ردیف اعتبارات در حد شان و استعدادهای استان ایلام نبوده است.

وی ادامه داد: از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم عنایت ویژه‌ای به این امر داشته باشند تا حوزه جهاد کشاورزی نیز رونق یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر