کد خبر: 643884
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
سمینار توجیهی آشنایی با مفاهیم HSE - MS بمدت 2 روز ،در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
حمیرا رحیمی

در این سمینار که در راستای پیاده سازی و اخذ گواهینامه HSE - MS  تشکیل شد پرسنل ستادی و کلیه نواحی شرکت گاز استان حضور داشتند.

مهندس شاهرخی رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در این خصوص به خبرنگار ما گفت:هدف از برگزاری این سمینار امکان خودارزیابی سازمان برای تطبیق با یک سیستم معتبر جهانی در زمینه HSE ،ایجاد بستر مناسب برای بهبود بهره وری و تعالی سازمانی و هدفمند نمودن و یکپارچه کردن سیستم مدیریت بهداشت ،ایمنی و محیط زیست می باشد.

شاهرخی مدیر پروژه HSE - MS شرکت گاز استان در ادامه افزود : اهمیت استقرار این سیستم مدیریتی بر کسی پوشیده نیست و بهبود وضعیت HSE شرکت گاز استان را منوط بر تعامل کلیه واحدی این شرکت در جهت اجرایی نمودن اهداف این سیستم  دانست.

وی خاطر نشان کرد : این سمینار سعی دارد با بکارگیری سیستم مدیریتی فوق ،ارزیابی موثر ریسکها و کاهش آنها به منظور کنترل حوادث ایمنی ،بهداشتی و زیست محیطی و تلاش برای ایجاد محیط کار ایمن را اجرایی نماید.

شاهرخی در پایان افزود: در مرحله دوم که اواخر اردیبهشت ماه سال جاری پیش بینی گردیده ، طی یک سمینار 4 روزه در راستای تشریح الزامات و استقرار این سیستم گام برداشته خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر