کد خبر: 643458
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد
تشکل ها زمینه های لازم جهت تسهیل و اجرای قانونی برنامه ها را در کشور فراهم می کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشستی با مسئولین تشکل های کارفرمایی و کارگری استان ،ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگر گفت: برگزاری چنین مناسبت های باید همراه با عزم ملی در راستای حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی باشد.

محمد علی طالبی بر لزوم برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های روز جهانی کار و کارگر در استان تاکید کرد و اظهار داشت :برنامه های این روز باید با حضور جامعه کاگری استان وبا شور و نشاط خاصی برگزار شود.

وی با اشاره به وجود ذهنیت مثبت در بین تشکل های های کارفرمایی و کارگری استان افزود: این ذهنیت مثیت زمینه را جهت ایجاد ارتباط موثر و مثبت بین کارگران و کارفرمایان مهیا ساخته و منافع مشترک بسیای را برای جامعه فراهم می کند.

معان سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر لزوم رعایت روابط انسانی در محیط های کاری تصریح کرد: قیبل از بسیاری از مسائل مانند کارگری،کارفرمایی و ... باید روابط انسانی مورد توجه قرار گیرد و در جاهایی که مشکلاتی وجود دارد قانون و آیین نامه ها ملاک اقدامات باشند.

طالبی با اشاره به ویژگی های برجسته فرهنگی استان بیان داشت :الحمدالله با توجه به پررنگ بودن آموزه های دینی و اعتقادات قوی مردم در زمینه مشکلات کارگران و کارفرمایان با مشکل جدی در سطح استان مواجه نیستیم.

وی استان یزد را استانی صنعتی دانست و افزود : در طول این سال ها افرادی از جنس خود مردم با همت و تلاش بسیار به کارفرمایانی موفق تبدیل شده اند که شناخت بهتری را نسبت به جامعه کارگری و خصوصیات فرهنگی استان دارا می باشند.

این مقام مسئول از توسعه استان به عنوان دغدغه مشترک جامعه کارگری و کارفرمایی استان یاد کرد و اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان استان از نقش بسزایی در آبادانی و پیشرفت استان برخوردارند که این از افتخارات استان می باشد.

طالبی از خانه کارگر استان به عنوان فرصتی ارزشمند برای جامعه کارگری استان یاد کرد و افزود: در جهان مدرن پذیرفته شده است که تشکل های فرهنگی،کاری،اجتماعی ،اقتصادی و .. پای ثابت هر فعالیت باشند.

معان سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد:تشکل ها زمینه های لازم را جهت تسهیل و اجرای قانونی برنامه ها در کشور فراهم می سازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر