کد خبر: 643452
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد :
هفتمین جشنواره ملی آموزشی شهید مطهری به میزبانی استان یزد و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، از برگزاری هفتمین جشنواره ملی آموزشی شهید مطهری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان خبر داد.

محمود نوری شادکام از این همایش به عنوان یکی از بزرگترین همایش های آموزشی کشور یاد کرد و گفت: هفتمین جشنواره ملی آموزشی شهید مطهری با شعار توسعه پایدار و با هدف ارتقاء کیفیت آموزش علوم پزشکی و به دنبال آن ارتقاء سلامت جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته علمی کشور در این همایش افزود: در مجموع بیش از یک هزار و 299 چکیده مقاله از دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی کشور به این همایش ارسال شد که پس از داوری و بررسی های صورت گرفته تعداد 144 خلاصه مقاله برای سخنرانی کوتاه، 208 خلاصه مقاله با عنوان پوستر کاغذی و 403 خلاصه مقاله با عنوان پوستر الکترونیکی در این همایش ارائه می شود.

نوری همچنین از ارسال 336 مقاله به بخش دانشجویی این جشنواره خبر داد و گفت: از این تعداد مقاله رسیده 20 مقاله به صورت سخنرانی و 79 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

همچنین رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد از پیوستن این دانشگاه به جمع دانشگاه های تیپ یک کشور خبر داد و گفت: قرار گرفتن این دانشگاه در بین دانشگاه های سطح اول کشور زمینه های مناسبی را جهت پیشرفت در استان فراهم می سازد.

محمد حسن احرام پوش با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی آموزشی شهید مطهری در استان تصریح کرد: برگزاری چنین همایش هایی فرصت مناسبی برای پیشرفت و ارتقاء دانشگاه استان در سطح کشور فراهم می سازد.

وی با شاره به سطح بالای این همایش اظهار داشت: هر دانشگاه و استانی زیر بار مسئولیت میزبانی چنین همایشی نمی رود.

احرام پوش در پایان تاکید کرد: این که استان یزد و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد تا به الان دو مرتبه آمادگی خود را برای میزبانی این همایش اعلام کرده و اینکه میزبانی را به خود اختصاص داده، نشان از سطح بالای علمی استان در زمینه علوم پزشکی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر