کد خبر: 642761
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به این كه سال گذشته 54 هزار و 500 نفر از مردم قزوین از برنامه‌های سمن‌های جوانان استفاده كردند گفت: آمار بالای مخاطب نشان از تاثیر سمن‌ها در جامعه است.
به گزارش «جوان» از قزوین، سعید خورشیدی در مراسم تجلیل از دبیران سمن‌های جوانان برتر استان كه در حسینیه امینی‌های استان قزوین برگزار شد گفت: استان قزوین در حال حاضر دارای بیش از 60 سمن است كه به فعالیت در استان می‌پردازند.
وی اظهار داشت:‌ این سمن‌ها طی سال گذشته با اجرای 648 برنامه‌ مختلف در سطح شهر مخاطبان زیادی را به سمت فعالیت‌های سمن‌های جوانان جذب كرده‌اند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین خاطر نشان كرد: برگزاری 48 برنامه تخصصی، 83 دوره توانمند سازی و 9 دوره اردوی راهیان نور توسط 5 هزار و 145 جوان كه عضو سمن‌های جوانان استان هستند قابل تقدیر است.
خورشیدی گفت: امروز فعالیت سمن‌ها در كشور به جائی رسیده است كه رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی از این گروه‌های جوان خودجوش یاد كردند و خواستار ادامه كار این افراد شدند.
وی تصریح كرد: نگاهی گذرا به آمارها و ارقام نشان دهنده این است كه سمن‌های جوانان استان متحد شده‌اند تا در سالی كه پیش رو داریم با مدیریت جهادی عرصه را برای نفوذ دشمن در جبهه فرهنگی تنگ كنند و مطمئن هستیم طی سال جاری شاهد برنامه‌های اثر بخشی از این ناحیه خواهیم بود.
پایان پیام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر