کد خبر: 642757
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد سعی کنند از برنامه‌های کلیشه‌ای خارج شده وبرنامه‌های جدید و متنوع را در دستورکار خود قرار دهند.

به گزارش جوان آنلاین، ارسلان حسینی در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران سازمان‌‌های مردم نهاد استان قزوین که در حسینیه امینی‌ها قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده برنامه استانی مدونی برای برجسته‌تر کردن حوزه جوانان تهیه و اجرا شود.

وی افزود: یکی از کارهایی که توقع داریم سازمان‌های مردم نهاد و حوزه ورزش این سازمان جدی بگیرند، نزدیک کردن حوزه‌های ورزش و جوانان با یکدیگر است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه مباحث فرهنگی، اخلاقی و دینی در حوزه ورزش کمرنگ شده است، انتظار می‌رود حوزه جوانان با انجام فعالیت‌های مناسب و منسجم این موارد را ورزش نهادینه کنند.

حسینی ادامه داد: بسیاری از برنامه‌هایی که سازمان‌های مردم نهاد برای اجرا در نظر می‌گیرند، نیاز به زمان زیاد و بودجه مناسب دارد که این امر موجب شده برنامه‌های آنان یا اجرا نشود و یا در اجرای آن کاستی‌هایی وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: بنابراین از دبیران سازمان‌های مردم نهاد انتظار می‌رود در کنار برنامه‌های بلندمدت، برنامه‌های کوتاه‌مدت نیز داشته باشند تا با صرف هزینه و زمان کمتری به نتیجه مطلوب دست یابند.

حسینی تصریح کرد: این امر موجب می‌شود ضمن پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های حوزه جوانان در جامعه، شاهد اثرگذاری بهتر و بیشتر سازمان‌های مردم نهاد باشیم.

وی گفت: مدیریت زمان به ویژه در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته در فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: این استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه جوانان دارد که برای تبدیل این ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل به حمایت‌های بیشتری از سوی وزارت ورزش و جوانان نیاز است.

حسینی افزود: تلاش می‌کنیم رویکردهای حوزه ورزش و جوانان استان قزوین را در نگاه مسئولان ارشد استانی و کشوری تقویت کنیم تا بتوانیم از حمایت‌های آنان برای اجرای برنامه‌هایی که در نظر داریم، بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: ارتباط نزدیکی که باید بین دو حوزه ورزش و جوانان باشد در حال حاضر وجود ندارد که برای نزدیک کردن این دو حوزه باید تلاش شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که استان قزوین فرهنگی با پیشینه تاریخی داشته و مردمانی مومن دارد که این امر موجب می‌شود وظایف سنگین‌تری برعهده مسئولان و جوانان این استان قرار گیرد.

حسینی بیان کرد: بنابراین برنامه‌ریزی‌ها باید متناسب با پیشینه فرهنگی استان و منطبق با جایگاه استان قزوین در سطح کشور باشد.

وی ابراز کرد: از سازمان‌های مردم نهاد استان نیز انتظار می‌رود برنامه‌ریزی منسجم و مدونی داشته باشند و برنامه‌های خود را به مسئولان مربوطه ارائه دهند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تأکید بر ارزیابی کیفیت برنامه‌ها گفت: دبیران سازمان‌های مردم نهاد سعی کنند پس از اجرای برنامه‌ها از نحوه اجرا، کیفیت و اثرگذاری آن ارزیابی به عمل آورده و از این نتایج در برنامه‌ریزی‌های آتی خود بهره‌مند شوند.

حسینی اظهار کرد: قطع‌یقین با ارائه گزارش عملکرد از نحوه اجرای برنامه‌ها و مستندات به مسئولان ارشد از حمایت‌های آنان به صورت منسجم‌تر و قوی‌تر برخوردار می‌شویم.

وی با اشاره به اعتباراتی که برای اجرای برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد جذب می‌شود، افزود: اعتباراتی که برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد به آنان اختصاص می‌یابد از محل اعتبارات استانی و وزرات ورزش و جوانان است که باید به نحو شایسته‌ای هزینه شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خطاب به دبیران سازمان‌های مردم نهاد یادآور شد: باید از برنامه‌های کلیشه‌ای خارج شده و برنامه‌های جدید و متنوع را در دستور کار خود قرار دهید.

پایان پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر