کد خبر: 641334
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد:
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، از برگزاری مسابقه بزرگ کوثر هدایت همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در این استان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و تولد حضرت امام خمینی(ره) و همچنین هفته بزرگداشت مقام زن از برگزاری مسابقه بزرگ کوثر هدایت در این استان خبر داد و گفت: سوالات این مسابقه از کتاب «فاطمه(س) را بهتر بشناسیم» اثر قربانعلی مهری املشی طراحی شده است.

 وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به دبیرخانه کانون های مساجد استان، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و یا وب سایت این دبیرخانه به نشانی masajedeyazd.ir نسبت به دریافت سوالات اقدام کنند.

 رستگاری، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 9 اردیبهشت اعلام کرد و اظهار داشت: اسامی برندگان 11 اردیبهشت همزمان با ولادت امام محمد باقر(ع) اعلام می شود.

 وی با بیان اینکه در پایان مسابقه کوثر هدایت به 10 نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود افزود: شرکت کنندگان باید پاسخ های خود را به دبیرخانه استان و با به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تحویل دهند.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، در پایان تصریح کرد: مسابقه کوثر هدایت با همکاری ستاد اقامه نماز در استان برگزار می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محدثه کریم خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
1
من از این برنامه خوشم می اید عالی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر