کد خبر: 637260
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

ويژه‌برنامه تحويل سال جديد با عنوان «عطر ياس در نوروز» از ۲۵‌اسفند ۹۲ تا ۱۲ فروردين ۹۳ در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود.

مديرعامل برج ميلاد در نشست خبري كه به مناسبت ايام نوروز و ويژه برنامه‌هاي تحويل سال جديد با عنوان «عطر ياس در نوروز» كه از 25 اسفند لغايت 12 فروردين سال 93 از ساعت 10 الي 22 برگزار مي‌شود، اظهار داشت: در ايام نوروز سال گذشته 500 هزار نفر از برج ميلاد بازديد كردند و پيش‌بيني مي‌كنيم امسال يك ميليون نفر در ايام نوروز از برج ميلاد بازديد كنند. فرزاد هوشيار پارسيان با اشاره به اينكه در سال 92بيش از پنج برنامه در ايام نوروز دهه مبارك فجر، ماه محرم و اعياد قربان تا غدير با هدف حضور گسترده مردم در برج ميلاد تهران طراحي شد. هوشيار پارسيان با اشاره به اينكه اكثر برنامه‌هاي برج ميلاد در ايام نوروز خانواده‌محور است، گفت: عطر ياس در نوروز عنوان برنامه ما است و براي آن هفت سرا تعبيه كرده‌ايم كه در اين سراها به بازديد‌كنندگان خدمات مختلفي را در بخش‌هاي مختلف از جمله كودك و نوجوان، فرهنگي، اقتصادي و. . . ارائه مي‌دهيم.

مديرعامل برج ميلاد تهران خاطرنشان كرد: چهره‌هاي شاخص كشوري در لحظه تحويل سال در برج ميلاد حضور خواهند داشت و سفره هفت‌سين را در كنار كودكان بي‌سرپرست هستند و سال جديد را تحويل مي‌كنند. وي يادآور شد: موزه مشاهير با 15 شخصيت برنامه‌هاي ميداني، اجراي موسيقي سنتي و مراسم باستان‌كاران نيز از ديگر برنامه‌ها هستند. هوشيار خاطرنشان كرد: در ايام نوروز خانواده‌هاي شهدا و جانبازان از 50 درصد تخفيف بهره‌مند مي‌شوند و بازديد‌هاي دانش‌آموزي نيز با 30 درصد تخفيف است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار