کد خبر: 635916
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در مراسم گرامی داشت روز جامعه پزشکی و تجلیل از کارکنان و دست‌اندرکاران برپایی بیمارستان صحرایی زرنه اظهار داشت: امروز نیز جامعه پزشکی در سنگر دیگری در تلاش است.
ازادپور
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ارائه خدمات به محرومان جامعه یکی از تلاش‌های بسیج جامعه پزشکی بوده که این عملکرد قابل تحسین است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: با ویزیت 6 هزار و 700 بیمار در بیمارستان صحرایی زرنه کار چهارمین بیمارستان صحرایی استان ایلام که در بخش زرنه ایوان برپا شده بود، به کار خود پایان داد.

ساسان زمانی با اظهار بر این که طی چند روز کاری فعالیت‌هایی در راستای طرح غربالگری و ادامه درمان توسط پزشکان متخصص در بیمارستان صحرایی زرنه اجرایی شد، بیان کرد: ارائه خدمات پاراکلینیکی تخصصی بیمارستان صحرایی یکی دیگر از برنامه‌های درمانی این بیمارستان بود.

این مسئول با اشاره بر این که افزون بر این، در زمان برپایی بیمارستان صحرایی چهار پزشک عمومی نیز در اورژانس بیمارستان مستقر شده تا تمام مردم شهرستان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در این بیمارستان پزشکان متخصص و فوق متخصص در دو رشته فوق تخصصی گوارش قلب و عروق و رشته‌های ارتوپدی، اطفال، داخلی، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اعصاب و روان، چشم پزشکی و ... مستقر و به بیماران خدمات ارائه کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر