کد خبر: 635536
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
در دیدار با مدیران هواپیمایی مطرح شد؛
امام جمعه مشهد گفت: وضعیت حجاب نامناسب و آرایش‌های تند مهمانداران در هواپیمایی جمهوری اسلامی بسیار نامناسب است.

امام جمعه مشهد به مناسبت سال روز تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در دیدار با مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در خراسان رضوی گفت: شرکت‌های هواپیمایی که می‌توانند بستر رفاه برای زوار امام رضا(ع) را فراهم کنند، از جمله خدام امام هشتم(ع) به حساب می آیند.

وی با تاکید بر اینکه شرکتهای هواپیمایی و مجموعه خطوط هوایی باید نسبت به مسافرانی که از راه دور می‌آیند توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: مشهدالرضا شهری متفاوت بوده و زائرانی بسیاری از داخل و خارج کشوررا پذیرا است، اما آنچه که مورد توجه بوده این است که باید در مسیر تامین رفاه حال زائران خارجی که از راه دور می‌آیند توجه ویژه ای صورت گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مادر شرکت‌های هواپیمایی کشور است و بسیاری از جریان‌ها و برنامه‌ها در دیگر شرکتهای هواپیمایی کشور بر مبنای الگوگیری از هما صورت می‌گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه تحریم برای ما مسئله نیست، تصریح کرد: برخی در مورد مسئله تحریم در خطوط هوایی و تجهیزات آن صحبت می‌کنند، اما باید بگویم که ما در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردیم که مسئله تحریم برای ما مهم نیست؛ در دنیای امروز تحریم یک شعار سیاسی بوده و جنبه سیاسی دارد.

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: یکی از مسائلی که می‌توان بر روی آن در مورد سیستم خطوط هوایی انتقاد کرد، ایجاد بی‌اعتمادی در عموم مردم و مسافران نسبت به جریان نظم و وقت است، مسئله نبود نظم در پروازها، تاخیرها و تعویق‌ها سبب شده نوعی بی‌اعتمادی در مردم نسبت به سیستم هوایی و پروازی صورت گیرد که این باید رفع شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نکته دیگری که باید پیگیری شود مسائل فرهنگی هواپیمایی بویژه در خطوط مشهد مقدس است، هواپیمایی که در مشهد مقدس می‌نشیند باید با هواپیمایی که در دیگر شهرها می‌نشیند تفاوت داشته باشد؛ بسته‌های فرهنگی برای توجه دادن به مسئله زیارت و امام رضا(ع) در هواپیما برای مسافران باید برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: مسئله دیگر که بر آن انتقاد وارد است وضعیت بی‌نظم حجاب مهمانداران هواپیما است، این که میهمانداران خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران با آن وضعیت حجاب نامناسب و آرایش‌های تند در صحنه هواپیمایی حضور پیدا می‌کنند بسیار نامناسب است و در مجموع باید نسبت به مسئله حجاب میهمانداران توجه و تاکید ویژه ای شود.

وی با انتقاد از نوسانات مدیریتی در مجموعه فرودگاه‌ها افزود: این اشکال نیز به فرودگاه‌ها وارد بوده و البته ما در مورد آن انتقاد کرده‌ایم که تاکنون به جایی نرسیده و آن نوسانات مدیریتی است، اینکه یک مدیر ۶ ماه، یا یک سال هواپیما را در کل کشور اداره کرده و سپس مدیر دیگر جایگزین می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار