کد خبر: 635058
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
در قالب کاروان های راهیان نور
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: 14 هزار و 200 داوطلب امسال در قالب کاروان های راهیان نور از این استان به مناطق جنگی اعزام می شوند.
بهروج

به گزارش جوان سرهنگ علی حسین پازدار درجلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای راهیان نورافزود: در فاز نخست اعزام راهیان نور هفت هزار و 600 نفر از اقشار مختلف مردم استان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه طرح راهیان نور استان لرستان از چهارم اسفندماه امسال آغاز و تا 18 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، اظهار داشت: این کاروان ها در قالب 720 نفر از شهرستان الیگودرز، 460 نفر از دورود ، 520 نفر از دلفان، 840 نفر از کوهدشت ، 400 نفر از الشتر، 760 نفراز پلدختر، 240 نفر از سپیددشت و 360 نفر از دوره چگنی به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این کاروان ها ظرف مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروند کنار، هویزه، طلائیه و شلمچه حضور بازدید می کنند ، گفت: دو هزار نفر از خانواده های معظم شهدا، دو هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و دو هزار و 200 دانش آمور نیز دراین کاروان ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس و معرفی رشادت های جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی، دو هزار و 200 دانشجوی دانشگاههای استان نیز در اردوی کاروان راهیان نور نام نویسی شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهایت همکاری را با راهیان نور استان داشته باشند.

سرهنگ پازدار تصریح کرد: فرمانداران تا قبل از دهم اسفندماه جاری برای اعزام کاروان هایی که در فاز نخست باید به مناطق جنگی اعزام شوند برنامه ریزی کنند و این کاروان ها را در زمینه های مختلف همراهی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار