کد خبر: 634555
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت:دشمن در حال اضمحلال است.
  عباس مطهری  در نشست بصیرتی بسیج مساجد و محلات که در مسجد امام حسین(ع) شهرک ولی‏عصر (عج) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به عداوت و دشمنی‏های استکبار علیه نظام اسلامی اظهار داشت: دشمن تلاش می‏کند تصویری خشن و غیرمنطقی از ایران اسلامی برای جهانیان ارائه کند و از آن به نفع خود استفاده کنند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: با نظرسنجی‏های انجام شده مردم ما نیز به خاطر تحریم‏ها و فشارها مذاکره را راه حل می‏دانستند و برای همین هم مذاکره با ابرقدرت‏ها آغاز شد تا همه بدانند خوی آنان چیست.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرزانه انقلاب مذاکره با دشمن را نرمش قهرمانانه عنوان کرده و گفتند ما مخالف مذاکره نیستیم؛ اما مطمئن هم نیستیم که مذاکره با آمریکایی‏ها سودی داشته باشد.

مطهری بیان کرد: دشمن مذاکره را برای مذاکره می‏خواهد و نه چیز دیگر تا بیداری اسلامی را تضعیف کند و به جهان بگوید که ایرانی‏ها با ما مذاکره می‏کنند و پرچمدار اسلام نیستند و به فکر منافع خود هستند.

وی گفت: استکبار نشان داده که به عهد و پیمان خود وفادار نیست و خدا در قرآن نیز می‏فرماید که با ائمه کفر به جنگ بپردازید؛ چرا که به عهد خود وفادار نیستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به نرمش قهرمانانه، گفت: نرمی در مقابل دشمن برای زدن زمین او و همان کاری که امام حسن(ع) با معاویه کرد و صلح کرد که رشته اسلام مستحکم بماند و منفصل نشود.

وی افزود: کم‌کم نگاه نخبگان و جامعه ما برابر اقدامات استکبار دارد شفاف می‏شود و ملت و نخبگان و مسئولان ما هم پی می‏برند که آمریکا قابل اعتماد نیست و اکنون آمریکا دارد کم می‏آورد.

مطهری با اشاره به سخنان رهبری در خصوص استحکام درونی نظام، اظهار داشت: اکنون که دشمن در حال اضمحلال است؛ باید استحکام درونی و قدرت نظام را ارتقا بخشیده و قوی کنیم.

استاد دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: با چشم دوختن به حریف قوی نمی‏شویم و باید خودباوری و اتحاد داشته باشیم و بصیرت مهم‏ترین موضوع است که باید همگان بدان توجه کنند.

وی با تأکید بر بصیرت و توجه به همه جوانب کار گفت: همیشه در حوادث و اتفاقات باید به پشت صحنه آن توجه داشته باشیم حتی در زندگی خانوادگی و رابطه با دوستان و همسالان خود و این بصیرت کامل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار