کد خبر: 634497
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نعمت ولایت باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است.
بهروج

به گزارش جوان از پلدختر ،حجت‌الاسلام علیرضا کرمی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران به ویژه مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: پیام‌های راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال حمایت ملت از رهبری تا پای جان، ورود جدی و با اقتدار در بحث هسته‌ای، وحدت بین مسئولان و مردم و ... بوده است.

وی افزود: آنچه امروز باید نسبت به آن شکرگزاری کنیم، نعمت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: نعمتی که پس از بعثت حضرت رسول اکرم(ص) تنها به ملت ایران اسلامی داده شد.

کرمی با تاکید بر اینکه نعمت ولایت باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده، یادآور شد: دشمن به اهمیت این نعمت پی برده و سعی دارد، با تبلیغات منفی و درست کردن فیلم‌هایی در بین نسل جوان ما در مورد اهمیت ولایت فقیه شک و شبهه ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه با بیان اینکه نعمت ولایت اصل مترقی قانون اساسی و برگرفته از قانون بشریت است، گفت: امروز دشمنان نظام با راه‌اندازی 2300شبکه ماهواره‌ای که 120 شبکه آن به زبان‌های مختلف از جمله فارسی صحبت می‌کنند، سعی دارند که مسئله ولایت را کمرنگ کنند.

وی افزود: امروز ملت ایران همچون گذشته باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه ملت ایران جواب گستاخی‌های سران آمریکا را در راهپیمایی 22 بهمن دادند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی انقلاب اسلامی و گزینه روی میز ملت ایران است.

کرمی افزود: شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی انقلاب است و ملت ایران امسال این شعار را رساتر از گذشته سر دادند.

این مسئول گفت: عده‌ای سعی کردند که در راهپیمایی 13 آبان این شعار را حذف کنند، ولی بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران در 22 بهمن برحفظ این شعار در مقابله با بدخواهان این نظام آشکارتر شد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا حذف نشدنی است، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا گزینه روی میز ملت ایران است و تا زمانی که آمریکا از خوی استکبارستیزی خود دست بر ندارد، این شعار همیشه روی میز است.

درادامه حجت‌الاسلام سید احمد موسوی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان پلدختر معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام پاکدامن تقدیر شد.

در این جلسه امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از روحانیون و کارکنان سپاه پلدختر حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار