کد خبر: 633804
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
مهندس خلیلی مدیر عامل شرکت آبفاضلاب استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از طرح های بهره برداری شده در دهه مبارک فجر سال جاری اظهار داشت: مخزن 5 هزار متر مکعبی شهر اراک، مخزن 2 هزار مترمکعبی شهر محلات، سامانه تله متری شهر ساوه و سامانه تله متری شهرستان زرندیه از پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ایام ا... دهه مبارک فجرمیباشند،که با حضور استاندار مرکزی مدیران و مسئولان استان و شهرستان ها به بهره برداری رسیدند.
فاطمه قاسمی
 

مهندس خلیلی مدیر عامل شرکتآبفاضلاب استان مرکزیضمن ارائه گزارشی از طرح های بهره برداری شده در دهه مبارک فجر سال جاری اظهار داشت: مخزن 5 هزار متر مکعبی شهر اراک، مخزن 2 هزار مترمکعبی شهر محلات، سامانه تله متری شهر ساوه و سامانه تله متری شهرستان زرندیه از پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ایام ا... دهه مبارک فجرمیباشند،که با حضور استاندار مرکزی مدیران و مسئولان استان و شهرستان ها به بهره برداری رسیدند.

وی در ادامه افزود :مخزن 5 متر مکعبی شهر اراک از نوع سازه بتنی با اعتباری بالغ بر 14میلیارد و260 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در راستای تکمیل زونبندی شبکه آبرسانی شهر اراک به 9 زون فشاری جهت زون هشتم فشاری ساخته شده است و با بهره برداری از آن مشکل کمبود فشار آب در بخش هایی از شهر بر طرف می شود.

مهندس خلیلی از بهره برداری از مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر محلات در دهه فجر سال 92 خبر داد و افزود: این مخزن با اعتباری بالغ بر 4100 میلیارد ریال در راستای ذخیره آب مورد نیاز ساکنان شهرک های امام خمینی (ره) ، رسالت و بعثت شهر محلات ساخته شده است.

وی ضمن اشاره به بهره برداری از سامانه تله متری شهر ساوه با اعتباری بالغ بر 5352 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی گفت: این سامانه در 2 فاز راه اندازی شده و با بهره برداری از فاز دوم این سامانه هم اکنون 30 حلقه چاه آب ، 7 باب مخزن ذخیره آب ، ایستگاه پمپاژ آب شهر ،اتاق کنترل مرکزی ولینک ارتباطی فاز 1 و2 زیر پوشش این سامانه قرار دارند.

وی در ادامه تصریح کرد : همچنین سامانه تله متری شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر 3413 میلیون ریال با زیر پوشش قرار دادن 10 حلقه چاه آب ، 7 باب مخزن ذخره آب و ایستگاه پمپاژ شهرهای مامونیه ، زاویه و پرندک در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر