کد خبر: 633413
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
مسئول سیاسی سپاه شاهرود:
مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود گفت: ولی فقیه پناهگاه و دژ دفاعی اسلام است و باید همواره از آن صیانت کرد.
  رضا فدایی در گردهمایی بصیرتی بسیج مساجد و محلات شاهرود که در محل مسجد موسی بن جعفر (ع) شهرک فرهنگیان این شهر برگزار شد، با اشاره به موضوع ولایت فقیه اظهار داشت: امام خمینی (ره) در کتاب ولایت فقیه خود کاملاً این موضوع را تشریح می‌کنند و تشکیل حکومت اسلامی در هر عصر و زمانی را از واجبات دین مبین اسلام عنوان فرموده‌اند.

وی ادامه داد: هر کس عقاید و اعتقادات دین اسلام را بداند و آن را به خوبی مطالعه کند، درمی‌یابد که ولایت فقیه از ضروریات دین اسلام است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: در 100 سال اخیر، غرب تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد اسلام در جهان کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه اسلام دین اجتماعات است، افزود: در قرآن و احادیث توجه ویژه به اجتماعات شده است و این نشان از این دارد که اسلام به همه ابعاد فردی و اجتماعی انسان توجه و اشراف دارد.

فدایی با اشاره به لزوم تشکیل حکومت اسلامی بیان کرد: احکام اسلام نیاز به مجری دارد و باید بر آن نظارت اعمال شود تا درست و دقیق اجرا شود و این الزامات می‏طلبد تا حاکمی بر این جامعه اسلامی سرپرستی کند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود ابراز کرد: اسلام چون دینی جاودانه است، تا ابد حکومت و مجری اجرای قوانین می‌خواهد و در عصر غیبت امام عصر (عج) نیز نیاز به مجری و ناظر دارد که با توجه به احادیث و قرآن کریم این افراد از علما و فقه‌های جامع‏الشرایط تعیین می‌شود.

فدایی اظهار کرد: ولی‏فقیه نگهبان و دژ محکم دفاعی اسلام و جانشین پیامبر، ائمه و پناهگاه مردم برای اجرا و نظارت بر قوانین اسلام در جامعه است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دشمنان و استعمار حکومت اسلام را نمی‌خواهند و این موضوع را برنمی‌تابند، تأکید کرد: تمام تلاش استکبار حذف حکومت و اسلام ناب محمدی (ص) است و آنها از اسلام ظاهری و بدون پشتوانه هراسی آن را ترویج می‌دهند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری در آحاد مردم گفت: انقلاب اسلامی ایران، حکومت اسلامی بعد از یک‌هزار و 400 سال سلطه اسلام‌های ظاهری در جهان است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود افزود: از این رو، استکبار تلاش می‌کند تا با خدعه و نیرنگ آن را از میان بردارد و با ایجاد شبهه و ساخت اسلام‌های دروغین آن را کمرنگ کند و این نیاز به هوشیاری و آگاهی جامعه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار