کد خبر: 633221
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
فرماندار شاهرود:
فرماندار شهرستان شاهرود گفت: ملت ایران مدیون رشادت‏ها و سلحشوری‏های شهدای انقلاب است.
 مهدی بندرآبادی در گرامیداشت دهه مبارک فجر به همراه بخشدار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف و هیئت همراهش، با خانواده شهیدان قاسم‏پور در روستای میقان دیدار کرد.

وی، ضمن دلجویی از این خانواده، بر ادامه دادن راه شهدا تأکید کرد و ادامه داد: دهه فجر یادآور زحمات و تلاش‏های انسان‏های فداکاری است که از جان، مال، ناموس و آبروی خود گذشتند تا انقلاب و اسلام حفظ شود.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امروز مدیون این رشادت‏ها و سلحشوری‏ها هستیم و باید تلاش کنیم تا با عمل خود و تلاش در جهت خدمت به نظام و مردم، بتوانیم گوشه‏ای از فداکاری‏های آنان را جبران کنیم.

در این دیدار، پدر شهیدان قاسم‏پور نیز با تقدیر از حضور مسئولان و بیان خاطراتی از برادران شهید قاسم‏پور، ابراز داشت: وظیفه امروز ما، پاسداری عملی و رفتاری از خون شهداست و سخن کافی نیست و باید به راه و روش شهدا عمل کرد تا آنان از ما راضی باشند.

در این دیدار، هدیه‏ای به رسم یادبود به خانواده شهیدان قاسم‏پور اهدا و از تلاش‏ها و مجاهدت‏های خانواده شهید در نشر ارزش‏های دفاع مقدس تجلیل شد.

شهیدان ابوالقاسم و ابراهیم قاسم‏پور در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و پدر ایشان نیز از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است؛ این دو شهید والامقام در گلزار مطهر شهدا شاهرود آرام گرفته‏اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر