کد خبر: 628969
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
روح اله جام سحر


 همزمان با هفته ثبت احوال از سند سجلی سرداران شهید هدایت صحرایی، علی نور آدئینه و نورمحمد قربانی رونمایی شد.

 فرماندار دهلران در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدابه ویژه شهدای شهرستان دهلران اظهار کرد: شهرستان دهلران که ۳۰۰ شهید والامقام را درراه اعتلای ارزش های نظام هدیه کرده است ، قدمگاه شهیدان زیادی بوده و لزوم برگزاری چنین برنامه هایی دراین شهرستان بیشتر احساس می شود.

 بهزاد علیزاده گفت: شهدا عصاره همه خوبی ها ونیکی ها هستند وسرمایه ای ارزشمند برای نظام محسوب می گردند زیرا عزت ،اقتداروسربلندی کشور مدیون شهدای گرانقدراست و پاسداشت یاد ونام شهدا وظیفه همه می باشد وبرپایی چنین برنامه هایی کاربسیارارزشمندی است که مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهور نیز به آن توجه ویژه دارند وما باید این برنامه ها رادردستور کارقرار دهیم.

 حجت الاسلام سیدمحسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این مراسم گفت: شهدا دارای جایگاه بسیار بالایی می باشند وگرامیداشت یاد وخاطره آنها برهمه لازم است زیرا امنیت امروز را مدیون شهدا وجانفشانی ها شهدا هستیم.

 وی با اشاره به ۹ دی افزود:عده ای بی بصیرت،سست ایمان،آشوبگر می خواستند انقلاب را تحویل استکبار دهند اما دست خدا و هدایت مقام معظم رهبری نقشه های آنان را نقش برآب کرد ورسوا شدند.

 مدیر کل ثبت احوال ایلام نیز در این آئین گفت: خداوند را بسیار شاکرم که هفته ثبت احوال با زیارت قبور شهدا آغاز وبا رونمایی ازاسناد سجلی سه تن از سرداران شهید دهلران به پایان می رسد.

 علیرضا قبادی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از شهیدان وظیفه ورسالتی همگانی است.

 وی اظهار داشت: تاکنون اسنادسجلی ۱۷ تن از شهداومفاخر را در استان رونمایی کرده ایم وامسال نیزاسناد دوتن از شهیدان گرانقدر را درشهرستان  ملکشاهی وامروز نیز برای دومین سال اسناد سه شهید بزرگوار رادر شهرستان دهلران رونمایی کردیم.

 وی عنوان کرد: انشاالله اگر خداوند توفیق دهداین سنت را همیشه پی خواهیم گرفت وبه مناسبت های مختلف در اقصی نقاط استان این اقدام ارزشی را باهمکاری دوستانمان در فرمانداری ها ،بنیادشهید وسپاه پاسداران دنبال می کنیم.

سال گذشته نیز در روز (۷ دی) از سند سجلی سرداران شهید علی حیاتی ، شهید غلام بازدار و نوجوان ترین روحانی شهید علی مومنی رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار