کد خبر: 628042
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
داشتن چنین تیمی در لیگ برتر بی سابقه است
مونا قائمی

هفته دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز روز چهارشنبه گذشته برگزار شد و در یکی ازدیدارها تیم شورای شهر بابل در سالن دانشگاه آزاد این  شهر میزبان تیم دانشگاه آزاد بود، دیداری که با نتیجه 6 بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.
در پایان این بازی گفت و گویی با رحمت عالمیان مربی نام آشنای تیم بابل انجام دادیم. عالمیان نکاتی را عنوان را عنوان کرد که در نوع خود جالب بود.  
مربی تیم شورای شهر بابل در پاسخ به این سئوال که چرا بازی‌های لیگ در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و این شهر سالنی برای برگزاری این مسابقات در اختیار ندارد، خاطر نشان کرد: از اول سالن‌های اختصاصی داشتیم و همه‌مان حتی من و آقای عمرانی سالن‌های خصوصی زده بودیم و در همان جا کار می‌کردیم. چندین بار مصاحبه و انتقاد کردم که امثال نوشاد عالمیانی که در تراز اول کشور بازی می‌کند و در میادین بین‌المللی واقعاً دارد آبروداری می‌کند و پرچم ایران را بالا می‌برد احتیاج به یک خانه پینگ‌پنگ دارد و خواستم که اقدام کنند خانه پینگ‌پنگی در بابل تأسیس شود. بالاخره قبول و مساعدت کردند. الان هم خانه پینگ‌پنگ را احداث کرده‌اند و 70، 80 درصد کار هم انجام شده است و برای باقی‌مانده کار اعتباری را از اداره کل استان تخصیص داده‌اند و قرار شد تا 22 بهمن این سالن در اختیار ما قرار داده شود که به خواست خدا اگر احداث این سالن تمام شود، مسابقات در همان جا برگزار خواهد شد.
رحمت عالمیان در باره استقبال ضعیف تماشاگران از این دیدار چنین عنوان کرد که عمداً تبلیغ نکردیم و برای این کار هم دلیل داشتیم، زیرا با تبلیغاتی که می‌کردیم استقبال زیادی می‌شد و در حال حاضر تیم ما یک تیم نوپا و متشکل از نوجوان‌ها و جوانان است و نیتمان این بود که به این بازیکنان مستعد میدان بدهیم تا بتوانند با بازیکنان بزرگ کشور مصاف داشته باشند و از تجارب آنها استفاده و خودشان را مطرح کنند. تا الان اولین بار بود که کسی آمد و در این زمینه قدم برداشت و توانست در سطح کشور در لیگ برتر چنین تیمی بدهد و در واقع ریسک کند که ما پیشگام این قضیه شدیم.
عالمیان در باره حمایت مالی از تیمش گفت: تا الان هزینه‌ها را ـ‌که مبلغ هفت هشت میلیون تومان شده است‌ـ از جیب داده‌‌ام البته از قبل قول‌هایی به ایشان داده شده که فعلاً هیچ‌یک از آنها انجام نشده است.
مربی باسابقه تنیس روی میز کشورمان با اشاره به اهمیت اسپانسرها در حمایت از تیم‌های لیگ تأکید کرد که از آنها خواهش می‌کنم ما را حمایت کنند. 40 سال است که کارم پینگ‌پنگ است و در این عرصه فعالم و شب و روز دارم کار می‌کنم. اگر از من حمایت شود می‌توانم در سطح بانوان هم تیم قَدَری بدهم، چون بازیکنان تراز اول کشور از مازندران و بالاخص بابل هستند و این شهرستان بازیکنان بسیاری قوی‌ای دارد. صد در صد سال آینده در رده نوجوانان و جوانان در سطح کشور تیم می‌دهم، منتهی همه اینها منوط بر این است که حمایت شویم، یک شخص به‌تنهایی نمی‌تواند این کار را بکند.
مربی تیم شورای شهر بابل در پایان از رئیس هیئت پینگ‌پنگ بابل تشکر، قدردانی و خاطرنشان کرد: آقای حبیب نژاد واقعاً همراهمان بودند و با ما مساعدت و همکاری کردند. در همین مسابقات سالن، خوابگاه و غذا در اختیارمان گذاشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار