کد خبر: 626763
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
با حضور استاندار سمنان
نمونه‎های بخش حمل و نقل جاده‎ای در سمنان با حضور استاندار سمنان تقدیر شدند.
 مراسم روز حمل و نقل و رانندگان با حضور محمد وکیلی استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، معاون استاندار سمنان، مدیران کل دستگاه‎های اجرایی، اعضای خانه حمل و نقل، مدیران شرکت‎ها و رانندگان حمل و نقل جاده‎ای برگزار شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان با اشاره به تاریخچه پرافتخار روز حمل و نقل و رانندگان و اهمیت و جایگاه آن در بخش حمل و نقل جاده‎ای، اصل ولایت‎مداری این قشر را در لبیک‎‎گویی به ندای تاریخی امام خمینی (ره) در جهاد تخلیه بنادر بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد.

داوود سعدی گفت: رانندگان با ولایت‎مداری، مردم‎داری و امانت‎داری بیشترین سهم را در خدمت به میهن اسلامی به خود اختصاص داده‎اند.

در ادامه این مراسم، امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک روز حمل و نقل و رانندگان، این قشر زحمت‎کش را سردمداران خدمت‎رسانی به جامعه خواند و افزود: رانندگان در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و خدمت‎رسانی در جابه‎جایی رزمندگان تعهد و وفاداری خود را به این مرز و بوم اثبات کردند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از شرکت‎ها و رانندگان نمونه در بخش حمل و نقل جاده‎ای با اهدای لوح تقدیر و جوایزی ارزنده قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار