کد خبر: 626367
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
رئیس دیوان عدالت اداری:
در میان دولتمردان چه کسانی چنین خیانتی را مرتکب شده‌اند تا زمینه این ارتباط فراهم شود. ما امیدواریم که مسوولان امنیتی این جریان را دنبال کنند تا این موضوع برای مردم روشن شود.

جوان آنلاين: حجت الاسلام و المسلمین منتظری، در جلسه هیئت عمومی دیوان ضمن انتقاد از این اقدام هیات پارلمانی اروپایی این ملاقات را محکوم کرد.

وی گفت: گروهی تحت عنوان هیئت پارلمانی اروپا به ایران آمدند و در حالی که این هیات‌ها معمولا برای تبادل مسایل اقتصادی است لکن اینها با دو نفر از فتنه گرانی که در فتنه 88 محکومیت داشتند، مخفیانه دیدار کردند. باید روشن شود که چه کسانی زمینه این دیدار را فراهم کرده‌اند؟

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: با گذشت 5 سال از حادثه سال 88 وقتی عده‌ای از غربی‌ها به ایران می‌آیند و مخفیانه ملاقاتی را انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که آن فتنه در کجا ریشه داشته و آبشخور آن کجاست.

وی در ادامه با طرح این سوال که آیا هیات پالمانی اروپا آمده‌اند تا مشکلات اقتصادی و ارتباطی را حل کنند یا دنبال اهداف دیگری هستند، ادامه داد: در میان دولتمردان چه کسانی چنین خیانتی را مرتکب شده‌اند تا زمینه این ارتباط فراهم شود. ما امیدواریم که مسوولان امنیتی این جریان را دنبال کنند تا این موضوع برای مردم روشن شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اضافه کرد: هم‌زمان می‌بینیم همین کسانی که داعیه قرارداد هسته‌ای با ایران را دارند، در انتهای قرارداد شرایطی را که برای جمهوری اسلامی تعیین می‌کنند، به فتنه سال 88 بر می‌گردد که افرادی که در حصر و زندان هستند نیز باید آزاد شوند.

وی ضمن محکوم کردن اقدام هیئت پارلمانی در ملاقات با دو نفر از محکومین فتنه 88 اظهار داشت: آیا واقعا در کشورهای غربی اجازه می‌دهند گروهی به عنوان نمایندگان پارلمانی به آنجا بروند و مخفیانه با برخی از اعضای اپوزوسیون آن کشور ملاقات کرده، جلسه داشته باشند و تبادل اطلاعات کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: الحمدالله بصیرت ملت شریف ایران به حدی است که تمام مسایل را درک می‌کند و اگر غربی‌ها تصور می‌کنند که با این حرکات می‌توانند جریان انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، کور خوانده‌اند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به حادثه تروریستی در عراق و شهادت 16 نفر از هموطنان عزیزمان در این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: عده‌ای از فرزندان این ملت که برای خدمات اجتماعی و کار در عراق حضور داشتند، بر اثر حمله تروریستی به شهادت رسیدند، به نحوی که برخی از آنها قابل شناسایی نبودند. باید روشن شود که چه کسانی دستشان به خون این عزیزان آغشته است.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: آیا جز این است که جریان تکفیری و وهابی که از سوی آمریکایی‌ها حمایت می‌شود، این اقدامات را انجام می‌دهد. فعالیت‌های آنان در عراق، بحرین و سوریه نشان می‌دهد که جز این نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ضمن تسلیت این حادثه به ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا، برای آنان علو درجات مسئلت نمود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
رضا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
3
توهین بود به ملت ایران و استقلال ما را زیر سوال برده هست معلوم هست در دولت اعتدال چه خبر هست؟؟؟؟
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
2
لعن علی عدوک یاعلی ...
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
3
لطفا ریشه و آبشخور واسطه را هم نشان دهید قبل از اینکه فیلمی دیگر مانند آرگو ساخته شود و مسئولین ما را قابل دور زدن معرفی نماید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
2
حاج اقا...
شما تکلیف شکایت حقوقدانان از انتخاب سه باره انتخاب یک نفر به عنوان شهردار را اگر واقعا خیلی حق طلب هستی مشخص کن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار