کد خبر: 626014
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
استاندار سمنان :
استاندار سمنان مذاکرات موفقیت آمیز ژنو را جلوه ای دیگر از حماسه سیاسی خواند و گفت: در این مذاکرات تابوی تحریم علیه ایران اسلامی در دنیا شکست.
 
مهندس وکیلی در همایش ائمه جمعه استان سمنان افزود : هیات مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات ژنو با قاطعیت در برابر کشورهای غربی ایستاد و خطوط قرمز نظام را حفظ کرد.
وی با بیان اینکه در این مذاکرات کشورهای قدرتمند دنیا در برابر اسلام ایستادند گفت: هیات مذاکره کننده ایران نیز با پشتیبانی رهبری و مردم با موفقیت از این مسیر عبور کرد.
وکيلي مذاکرات ژنو و تحقق حماسه سیاسی در آن را مقدمه ای برای تحقق حماسه اقتصادی دانست و اظهار داشت: تیم ایران در این مذاکرات با ایستادگی در برابر کشورهای غربی قدرت مذاکره و چانه زنی ایران را به دنیا نشان داد و منطبق بر سیاست عزت، حکمت و مصلحت عمل کرد.
وکیلی مشکلات اقتصادی در کشور را ناشی از دو مساله سوء تدبیر برخی از مسوولان در گذشته و فشارها و تحریم ها دانست و تاکید کرد: مشکل اصلی دشمنان با ایران مشکل فرهنگی است.
وی مسایل فرهنگی را نگران کننده خواند و با اشاره به هشدارهای رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی اظهار داشت: دشمنان در دو دهه گذشته با برنامه ریزی در ابعاد و خواسته های فرهنگی در نظر داشتند با فشارهای اقتصادی به نتیجه برسند. استاندار سمنان شبیخون فرهنگی را تهدید اصلی دانست و گفت: باید این تهدیدات را جدی بگیریم و به مسایل فرهنگی بیش از پیش توجه نماییم . وی همچنین در خصوص وجود امید و نشاط در جامعه گفت : فشارهای اقتصادی دشمنان در جامعه مشکل ساز شده و منابع غنی و پتانسیل های خوبی وجود دارد که می توانیم با تدبیر و تلاش بیشتر از تهدیدات عبور کنیم و جامعه امیدوار و با نشاط سختیها را تحمل می کند ولی جامعه کدر و خسته نمی تواند مسائل را تحمل کند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار