کد خبر: 625851
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
به همت اداره کل استاندارد سمنان
آزمون بیش از 800 دستگاه سنجش و توزین در استان سمنان به همت اداره کل استاندارد این استان انجام شد.
 مدیرکل استاندارد استان سمنان امروز اظهار داشت: طبق قانون، نظارت، کنترل و آزمایش ادواری اوزان، مقیاس‎ها و وسایل سنجش جزو وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد است.

عباس رستمی افزود: بر همین اساس، آزمون دوره‎ای وسایل توزین و سنجش مشمول استاندارد اجباری سال 1392 پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته راهبردی مربوطه در استان سمنان، به منظور برقراری هماهنگی بین دستگاه‎های ذی‎ربط و با برنامه‎ریزی‎های انجام شده توسط این اداره‌کل از 11 آبان‌ماه با انجام آزمون در شهرستان شاهرود آغاز شد.

وی تصریح کرد: در راستای انجام این آزمون‎ها که با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان شاهرود همراه بود، 882 دستگاه وسیله سنجش و توزین مورد استفاده در داد و ستد عمومی، مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد، برای 872 عدد از آنها که مطابق استاندارد ارزیابی شدند برچسب و صورتجلسه آزمون دوره‎ای صادر و مقرر شد تا صاحبان وسایل معیوب نسبت به تعمیر و آزمون مجدد وسایلشان اقدام کنند.

رستمی گفت: آزمون دوره‎ای سال جاری طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده به ترتیب در سایر شهرستان‎های استان سمنان نیز در حال اجرا و پیگیری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار