کد خبر: 625841
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
با حضور برترین‏های مرحله شهرستانی
رقابت‏های اذان، ابتهال، تواشیح و هم‏خوانی استان سمنان با حضور برترین‏های مرحله شهرستانی این مسابقات آغاز شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره روند اجرای این دوره از مسابقات اظهار داشت: رقابت‏های اذان، ابتهال، تواشیح و هم‏خوانی استان سمنان با حضور نفرات و گروه‏هایی از بانوان و آقایان از شهرستان‏های مختلف این استان آغاز شده است.

حجت‏الاسلام والمسلمین مهدی یوسف‏تبار ادامه داد: این دوره از رقابت‏ها، در بخش آقایان در رشته‏های اذان، ابتهال، تواشیح و هم‏خوانی و در قسمت بانوان، در رشته‏های ابتهال، تواشیح و هم‏خوانی برگزار می‏شود و بانوان در این مسابقات، رقابتی در بخش اذان نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: این مسابقات در مرحله استانی برگزار می‏شود و برترین‏های رقابت‏های شهرستانی به مدت یک روز در امامزاده یحیی (ع) سمنان با یکدیگر به رقابت می‏پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: در مرحله شهرستانی رقابت‏های اذان، ابتهال، تواشیح و هم‏خوانی استان سمنان، بیش از یک هزار نفر شرکت داشتند که از این تعداد، برترین‏ها امروز در مسابقات استانی حضور دارند.

یوسف‏تبار گفت: 27 نفر از برترین‏های مرحله شهرستانی در رشته اذان برادران، هفت نفر در بخش ابتهال برادران و پنج گروه تواشیح و هم‏خوانی آقایان در این رقابت‏ها با یکدیگر مسابقه می‏دهند.

وی افزود: همچنین در بخش بانوان، 6 نفر در رشته ابتهال و چهار گروه تواشیح و هم‏خوانی حضور دارند که در حال مسابقه دادن هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در رشته تواشیح و هم‏خوانی، از هر بخش آقایان و بانوان، یک گروه به مسابقات کشوری اعزام می‏شوند.

یوسف‏تبار ادامه داد: در رشته‏های اذان و ابتهال آقایان نیز از هر رشته، یک نفر راهی مسابقات کشوری می‏شود و در قسمت ابتهال بانوان نیز یک نفر به مسابقات کشوری راه می‏یابد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار