کد خبر: 624365
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
با حضور مهرداد رایانی مخصوص برگزار می‌شود؛
اجرای ویژه‌ی هنرمندان نمایش "سیاریحون" به كارگردانی پژمان كاشفی فردا، چهارشنبه- 13 آذرماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود و با حضور كارشناسان و منتقدین مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، نمایش "سیاریحون" نوشته‌ی حمید ابراهیمی و به كارگردانی پژمان كاشفی فردا، چهارشنبه 13 آذرماه ویژه‌ی هنرمندان در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود و بعد از این اجرا، جلسه‌ی نقد و بررسی با حضور دكتر مهرداد رایانی مخصوص؛ كارگردان و مدرس دانشگاه؛ و همچنین حمیدرضا قنبری؛ كارشناس و منتقد تئاتر؛ و عوامل نمایش برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایش "سیاریحون" كه در بیست و دومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه شركت كرده بود، توانست از این فستیوال، جایزه‌ی اول بازیگری زن و جایزه‌ی اول بخش موسیقی را دریافت كند.

"سیاریحون" داستانی برگرفته شده از كتاب «گیله‌مرد» بزرگ علوی است كه به مقاومت "آگـُل"؛ از همرزمان میرزا كوچك‌خان جنگلی؛ در مقابل زورگویی‌های خان می‌پردازد.

ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی، ندا گلرنگی، سپهر گودرزی، مصطفی اكبری، حمیدرضا طوبایی، شقایق فتحی و جمال فؤادیان از جمله بازیگران این نمایش هستند. ضمن اینكه طراحی صحنه‌ی این اثر نیز بر عهده‌ی علیرضا مهران بوده و ساخت موسیقی- كه به صورت زنده اجرا می‌شود- نیز توسط سعید رضایت انجام گرفته است.

گفتنی است نمایش "سیاریحون" به كارگردانی پژمان كاشفی كه از 28 آبان‌ماه اجرای عمومی خود را آغاز كرده، ساعت 18 فردا- 13 آذرماه- در تماشاخانه مهر حوزه هنری ویژه‌ی هنرمندان اجرا می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار