کد خبر: 620979
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
فولاد مبارکه اصفهان در راستاي مسؤوليتهاي فرهنگي اجتماعي خويش در هفته‌اي که گذشت ميزبان بيش از 110 نفر از ايتام تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) بود و بستري فراهم نمود تا اين عزيزان پس از حضور در مراسم جشني که به همين منظور براي ايشان در نظر گرفته شده بود ضمن بازديد از خطوط توليد شرکت، تصوير روشن‌ تري نسبت به رشته‌هاي تحصيلي خود و مطابقت آن با شرايط بازار کار و اشتغال بدست آورند.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مبارکه، درخصوص اين اقدام فولاد مبارکه گفت: در پي تعاملات بسيار خوبي که فولاد مبارکه با کميته امداد امام خميني (ره) بويژه درخصوص اکرام ايتام داشته و دارد، مسئولين شرکت فولاد مبارکه شرايطي فراهم کردند تا برخي از جوانان علاقمند تحت پوشش کميته امداد امام خميني بتوانند از فولاد مبارکه بازديد نمايند.

سعيد ابراهيمي ضمن قدرداني از کليه کارکنان فولاد مبارکه بويژه مديرعامل اين شرکت دکتر محمدمسعود سميعي نژاد که همواره همکاري بسيار خوبي با کميته امداد داشته‌اند،تصريح کرد: فولاد مبارکه همانگونه که از نظر توليد فولاد در سطح کشور و خاورميانه مطرح است با اقدامات خوبي که براي حمايت از مددجويان کميته امداد شهرستان مبارکه بعمل آورده است در اين زمينه نيز اکنون در سطح کشور به عنوان يک کارخانه صنعتي که حامي ويژه يتيمان و بي بضاعتان است معرفي شده است.

وي با بيان اينکه در شرايط اقتصادي موجود کمتر ارگاني به فکر کمک به قشر آسيب پذير جامعه است، اظهار داشت: الحمد ا... فولاد مبارکه به اشکال مختلف در اين عرصه گامي‌هاي ارزنده‌اي برداشته است.

ايشان خاطر نشان کرد: از حدود بيش از 12 سال پيش تاکنون فولاد مبارکه با کميته امداد امام خميني (ره) همکاريهاي خوبي داشته است که طي سه سال اخير اين همکاريها روز به روز بهتر شده است تا جاييکه علاوه بر اقدامات خوب خودِ شرکت فولاد مبارکه، اکنون بطور کلي 300 نفر يتيم از شهرستان مبارکه تحت حمايت کارکنان فولاد مبارکه هستند و1600 نفر هم از ايتام ساير شهرستانهاي محروم استان اصفهان از کمک هاي کارکنان فولاد مبارکه بهره مند مي‌شوند.

وي در همين رابطه افزود: با اقداماتي كه تاكنون در فولاد مباركه انجام شده است توانسته‌ايم شرايطي فراهم نمائيم تا آندسته از کارکنان فولاد مبارکه اصفهان که مي خواهند در امر اکرام ايتام و کمک به اين عزيزان مشارکت داشته باشد و بتوانند به نحو مطلوبي کمک هاي خود را ارائه نمايند که در اين خصوص 3600 نفر از کارکنان فولاد مبارکه حامي ايتام هستند به نحوي که برخي از کارکنان فولاد مبارکه در سالهاي اول يک نفر از يتيمان را تحت پوشش خود قرار داده بودند و طي سالهاي بعد برخي از همان کارکنان حتي حمايت از 5 نفر را هم به عهده گرفته‌اند که اين جاي بسي قدرداني دارد علاوه بر اين برخي از کارکنان فولاد مبارکه در ابتدا حمايتهاي خود رابراي مدت يکسال در نظر گرفته بودند که خوشبختانه اکنون اين کمک ها بصورت مداوم تمديد شده است. ضمن اينکه کمکهاي کارکنان فولاد مبارکه از طريق کسر از حقوق و توسط کميته امداد به دست ايتام مي‌رسد و باعث شده در زندگي اين عزيزان موجبات گشايش خير فراهم شود.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مبارکه در خصوص ارتباط مددجويان با آندسته از کارکنان فولاد مبارکه اصفهان که حمايت ايتام را به‌عهده گرفته‌اند گفت: اين عزيزان که در امر اکرام ايتام مشارکت دارند به مناسبتهاي مختلف به صورت بسيار شايسته اي با فرزندان معنوي خود ارتباط دارند به گونه‌اي که در زمانهاي تولد و فارغ التحصيلي و آغاز مدارس و ... آنها براي اين عزيزان با ارسال هديه و نامه اين ارتباط را حفظ و مستحکم نموده‌اند تا جاييکه بعضاً مددجويان مشکلات خود را از طريق همين ارسال نامه ها به حاميان خود در ميان مي گذارند. ضمن اينکه بايد اذعان داشت در زمانهاي تولد ايتام يا مواقعي که نياز به تهيه جهيزيه براي آنها است آندسته از کارکنان فولاد مبارکه که حامي ايتام هستند به شکل فوق العاده مؤثري ايفا نقش و حمايت نموده‌اند.

ايشان ادامه داد: حمايت فعالانه مديريت و کارکنان فولادمبارکه از ايتام باعث شده تا اقدامات ايشان در سطح کميته‌هاي امداد کشور به صورت يک الگو معرفي گردد و موجبات تحسين ساير دفاتر کميته امداد در استانهاي ديگر را فراهم آورده است علاوه بر اين مردم در اين خصوص از فولاد مبارکه و کارکنان آن ديدگاه بسيار مثبتي پيدا کرده‌اند که براي همگان باعث افتخار است.

وي درخصوص بازديد ايتام تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان مبارکه از خطوط توليد فولاد مبارکه گفت: همه ايتام در رده هاي سني مختلف با شنيدن خبر فراهم شدن شرايط براي بازديد از فولاد مبارکه بسيار خوشحال شدند و به شدت از اين امر استقبال کردند.

ابراهيمي تصريح کرد: از آنجايي که فولاد مبارکه تاکنون گامهاي ارزنده و کم نظيري براي حمايت از ايتام برداشته است، کميته امداد مرکزي کشور، در مراسمي که روز بيست و يکم ماه مبارک رمضان در تهران برگزار شد، دکتر محمد مسعود سميعي نژاد مديرعامل فولاد مبارکه به عنوان «حامي برتر و ويژه کشوري» معرفي گرديد و با حضور برخي از مسئولين لشگري و کشوري از اقدامات خيرخواهانه ايشان و کارکنان فولاد مبارکه قدرداني شد.

وي در تشريح ديگر تعاملات فولاد مبارکه با کميته امداد امام خميني (ره) يادآور شد: کميته امداد علاوه بر اکرام از ساير کمکهاي فولاد مبارکه نيز بهره مند گرديده است که از جمله آنها مي توان به استفاده از گوشت حاصل از ذبح گوسفنداني که در فولاد مبارکه قرباني مي‌شود و توزيع آنها بين خانواده‌هاي نيازمند اشاره کرد ضمن اينکه بايد گفت اين گوشت قرباني شده در فولاد مبارکه علاوه بر توزيع در بين محرومان شهرستان مبارکه بعضاً در برخي شهرستان‌هاي محروم ديگر استان نيز توزيع مي‌گردد.

ابراهیمی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: مسئولين کميته امداد امام خميني (ره) از دکتر سميعي نژاد مديرعامل فولاد مبارکه و تمامي کارکنان که به طرق مختلف ايتام را مورد حمايت خود قرار مي دهند، صميمانه قدرداني مي‌نمايد چرا که هر بار که کميته امداد امام خميني (ره) در تمامي زمينه هاي ازدواج و تحصيل مددجويان و هزينه هاي درمان آنها از فولاد مبارکه ياري خواسته است مديريت و کارکنان فولاد مبارکه با آغوش باز ياري رسان کميته امداد بوده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار