کد خبر: 614471
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان غربی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: هفته ملی کودک فرصت بسیار مغتنمی برای بروز استعدادهای کودکان و شکوفایی آن است
سعید استوان پور

عیسی قنبری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته کودک در آذربایجان غربی افزود: برای رشد و تعالی کودکان ایرانی برنامه ریزی های اساسی باید صورت گیرد که هفته ملی کودک، یکی از این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: فرزندان ایرانی، فرزندانی باهوش و پراستعداد هستند که باید این هوش و استعداد آنها هدایت و با برنامه های اساسی، سمت و سو داده شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم کارهای محتوایی در این هفته صورت گیرد و کودکان انگیزه لازم را برای ورود به کارهای اجتماعی پیدا کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی از پدران و مادران خواست با اعطای مسئولیت به فرزندان خود، آنها را برای پذیرش مسئولیت ها در زندگی اجتماعی و کسب مهارتهای لازم آماده کنند.

قنبری افزود: کودکان متاسفانه امروز تنها کتاب و مدرسه را می شناسند و چیزی از مسئولیت و نقش خود در انجام سایر برنامه ها و مسئولیت ها نمی دانند.

وی اضافه کرد: نباید کارهای مدیران که در این هفته انجام می شود در گزارش های کار خلاصه شود بلکه برنامه های این هفته باید به صورت محتوایی و کاربردی در راستای تعالی کودکان به اجرا در بیاید.

وی با اشاره به مطرح کردن موضوع زنگ انشا و درخواست از رییس جمهوری در قالب این زنگ توسط رییس جمهوری کشورمان اظهار کرد: این هفته فرصت بسیار خوبی برای شکوفا کردن این پیشنهاد است و کودکان می توانند با استفاده از فرصت این هفته، خواسته های خود را در قالب انشا مطرح کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار