کد خبر: 613039
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با همدلي و وفاق جمعي كه بين مديران دستگاه هاي اجرايي استان، اجراي طرح ها و پروژه هاي عمراني و كشاورزي کرمانشاه از آهنگ شتابان و رشد مطلوبي برخودار است.

جوان آنلاین: استاندار کرمانشاه گفت: با همدلي و وفاق جمعي كه بين مديران دستگاه هاي اجرايي استان، اجراي طرح ها و پروژه هاي عمراني و كشاورزي کرمانشاه از آهنگ شتابان و رشد مطلوبي برخودار است.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، حجت اله دمياد در نشست با فرمانداران و معاونين استانداري مشكلات و موانع كاري پيش روي فرمانداري هاي استان را مورد بررسي قرار داد.

دمياد در اين نشست تدبير و برنامه ريزي فرمانداران در امر تصميم گيري به عنوان نماينده دستگاه هاي حاكميتي در شهرستان ها را مهم ارزيابي كرد و خاطر نشان كرد: فرمانداران بايستي به عنوان تصميم سازان و مديران ارشد در سطح شهرستان عمل نمايند و با پيگيري و بيان مشكلات خود در اسرع وقت به مديران ارشد استاني، اطلاع رساني صحيح صورت گيرد.

وي همچنين پيگيري حقوق و مطالبات عمومي مردم استان را از وظايف اصلي و كاري فرمانداران برشمرد و گفت: بخش قابل توجهي از هماهنگي ها و ارائه خدمات به مردم شهرستان ها بابيد از سوي فرمانداران تدبير و هدايت شود.

در اين نشست فرمانداران به ارائه نظرات و بيان مشكلات حوزه كاري خود در زمينه هاي مختلف عمراني و اقتصادي پرداختند.

انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار