کد خبر: 612999
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
"مانوئل والس" وزیر کشور فرانسه تصریح کرد؛ بیش از ۳۰۰ تبعه فرانسوی در جنگ داخلی سوریه شرکت داشته و برخی از آنان به تازگی به فرانسه بازگشته اند. بسیاری از این افراد زنان جوانی هستند که سابقه بزهکاری داشته و اکنون افکار افراطی دارند.
تسنیم: وزیر کشور فرانسه تاکید کرد، صدها شبه نظامی فرانسوی برای شرکت در جنگ داخلی سوریه ثبت نام کرده اند و این افراد زمانی که به فرانسه بازگردند، یک تهدید امنیتی خواهند بود.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، "مانوئل والس" وزیر کشور فرانسه تصریح کرد؛ بیش از ۳۰۰ تبعه فرانسوی در جنگ داخلی سوریه شرکت داشته و برخی از آنان به تازگی به فرانسه بازگشته اند. بسیاری از این افراد زنان جوانی هستند که سابقه بزهکاری داشته و اکنون افکار افراطی دارند.

وی تصریح کرد، این مساله ای است که به شدت من را نگران کرده چرا که زمانی که این افراد به خاک فرانسه بازگردند، یک خطر و تهدید بالقوه خواهند بود.

فرانسه بیشترین جمعیت مسلمان را در غرب اروپا در اختیار دارد. بر اساس اعلام موسسه تحقیقات نظامی آی اچ اس جین انگلیس، بیش از ۱۰ هزار معارض و شبه نظامی از سراسر جهان هم اکنون در سوریه بر ضد دولت بشار اسد مقابله می کنند.

یک قاضی مقابله با تروریسم در این باره تاکید کرد، اگر این معارضان و شبه نظامیان به هدف خود در سوریه دست پیدا نکنند، ناامید و سرخورده به کشورهای خود بازمی گردند.

تاکنون حداقل یک جوان ۲۲ ساله فرانسوی در سوریه کشته شده است. هویت این فرد ژان دانیل اعلام شده که مسلمان شده و در ماه اوت در درگیری با نیروهای دولتی سوریه کشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار