کد خبر: 612150
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
رئيس کمیسیون قضایی مجلس:
رئيس کمیسیون قضایی مجلس گفت: سران کشور در روابط بین‌الملل با هم متحد شوند.
بهروج

الهیار ملکشاهی افزود: دولت یازدهم با شعار اعتدال‌گرایی به حالت میانه‌روی،  روی کار آمده و با انتخاب وزرا و کابینه با تجربه به این شعار عمل کرده است .

وی  بیان کرد: بررسی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از وعده‌های دکتر روحانی به  مردم فخیم ایران بود؛ رئیس جمهور به مردم قول دادند که ظرف 100 روز وضعیت اقتصادی  را بررسی و گزارش دهند .

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت جدید تا حدودی به  بررسی وضعیت اقتصادی پرداخته، تصریح کرد: قانون‌گرایی از دیگر ویژگی‌های دولت  یازدهم است؛ دولت روحانی خود را ملزم به رعایت قانون دانسته و تاکنون با قوه مقننه  و قضائیه نهایت همکاری را داشته است .

ملکشاهی با نقل سخنان دکتر روحانی مبنی بر  اینکه عزت جمهوری اسلامی و ملت ایران در مذاکرات و مبادلات بین‌المللی باید حفظ  شود، در خصوص پیام‌های کشورهای غربی به دولت یازدهم، متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی  ایران هرگز با مذاکرات سازنده و درست مخالفتی نداشته است؛ پیام‌های کشورهای غربی  خیلی مهم نیست اما آنچه که باید مهم تلقی شود اتحاد سران و مسوولین کشور در بحث  روابط بین‌الملل است  .

وی با اشاره به تقابل مسوولیت‌های دولت و مردم، ادامه  داد: دولت موظف به اجرایی کردن قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی است .

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه اجرای صحیح قانون، رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و... از وظایف دولت است، یادآور شد: نمایندگان مجلس بر اجرای صحیح قانون توسط دولتمردان نظارت می‌کنند؛ سوال و استیضاح رئیس جمهور و وزرا، تذکر مجلس و نمایندگان و... از مسوولیت‌های مجلسی‌ها است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار