کد خبر: 611827
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
مدير کل تامين اجتماعي لرستان با اشاره به اجراي طرح بخشودگي جرائم بدهي کارفرمايان در لرستان در اواخر هفته جاري گفت: سازمان تامين اجتماعي لرستان ۱۲۰ ميليارد تومان از کارگاه‌ها و واحدهاي توليدي طلب دارد.

 به گزارش جوان از خرم آباد، شهناز حمزه‌لويي با اشاره به صدور دستورالعمل طرح بخشودگي جرائم اظهار کرد: اين طرح در اواخر هفته جاري در استان لرستان اجرا مي‌شود.
وي افزود: کار فرماياني که در سنوات گذشته مشکلات داشته و نتوانسته‌اند حق بيمه کارگران را بپردازند، مي‌توانند بدهي واحد توليدي خود را به صورت کامل و يا به صورت تقسيط پرداخت کنند.
حمزه‌لويي با اشاره به اينکه سازمان تامين اجتماعي لرستان 120 ميليارد تومان از کارگاه‌ها و واحدهاي توليدي طلب دارد، اظهار کرد: اجراي طرح بخشودگي جرائم کارفرمايان يک فرصت طلايي و استثنايي است تا کارفرمايان بدهکار، اصل بدهي خود را پرداخت يا تقسيط کنند و از مزايا و تسهيلات بخشودگي بهره‌مند شوند.
وي با بيان اينکه با اجراي اين طرح فرصت طلايي براي بازپرداخت بدهي کارفرمايان به وجود آمده است، تصريح کرد: انتظار مي‌رود کارفرماياني که تاکنون براي اين مهم اقدام نکرده‌اند از فرصت باقي مانده استفاده کنند تا بتواند علاوه بر پرداخت بدهي از بخشودگي جرائم خود نيز بهره‌مند شوند.
مديرکل تامين اجتماعي لرستان عنوان‌کرد: کارگاه‌هايي که به علت ديون زياد، کارگاه درحال واگذري يا درحال ورشکستگي است براساس مصوبه مجلس ديون تاميناجتماعي جزء ممتازين بوده وضروري است که پرداخت شوند پس بهتر است کارفرمايان بدهي را به موقع پرداخت کنند.
حمزه لويي اضافه کرد: درحال حاضر 32 هزار نفر بازنشسته و 2 هزار و400 نفر از بيمه بيکاري و خدمات سازمان تامين اجتماعي بهره‌مند مي‌شوند.
مديرکل تامين اجتماعي لرستان با بيان اينکه در حال حاضر 5 هزار نفر مشمول بازنشستگي سخت و زيان آور شده‌اند، گفت: استان لرستان در اين زمينه جزو استان‌هاي اول است.
وي افزود: درحال حاضر 196 هزار بيمه شده اصلي در استان لرستان وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار