کد خبر: 607878
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
سردار نقدی مطرح کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی افراد آتشگری و فتنه‌گری در دانشگاه‌ها را جنبش دانشجویی می‌دانند که این تفکری غلط و باطل است.
  • فارس: سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع دانشجویان اظهار داشت: عنایت و توجه خداوند متعال بود که فتنه 88 با صبر، بصیرت، علم و درایت رهبر فرزانه انقلاب به یک نقطه بزرگ پیروزی تبدیل شود.

وی اذعان داشت: فتنه 88 یک تهدید به حساب می‌آمد و از کودتای 28 مرداد نیز بدتر بود چرا که در این فتنه کودتا علیه رأی رسمی مردم به نظام بود که در این راستا ولایت‌فقیه با علم و بصیرت این تهدید را هدایت کردند تا جایی که هر روز شاهد یک پیروزی در برابر این تهدید هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ایران اسلامی با تمسک جستن به علم می‌تواند نظام اسلامی را که امانت شهدا و جانبازان است به امام زمان(عج) تحویل دهد.

این مسئول با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه «هر کس علم را به دست آورد مسلط بر هر چیزی است و اگر آن را به دست نیاورد زیردست می‌شود»، ابراز داشت: اهتمام جدی به کسب علم و دانش بیانگر این حدیث است تا با تحقق این اقدام بتوان در مسیر رشد و توسعه کشور گام‌های بلندی را برداشت.

وی با بیان اینکه دشمنان با خرابکاری در دانشگاه‌ها سعی می‌کنند تا جلوی پیشرفت علمی این کشور را بگیرند، عنوان کرد: آنان می‌دانند کانون قدرت نظام در دانشگاه‌ است به همین دلیل این مکان را مورد هدف قرار دادند تا اقتدار و قدرت کشور را مورد تزلزل قرار دهند.

پیشرفت علمی ایران مساوی با آینده وحشتناک ابر قدرت‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ایران با سرعت در عرصه‌های علمی پله‌های ترقی را می‌پیماید، اذعان داشت: دشمن از این موضوع می‌ترسد و آن را یک آینده وحشتناک برای ابرقدرت‌های دنیا می‌داند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان این مسئله را شکست نهایی خود می‌دانند و تلاش می‌کنند تا بتوانند با ایجاد فتنه و خرابکاری در دانشگاه‌ها جلوی پیشرفت علمی کشورمان را بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به افکار غلطی که توسط برخی افراد در دانشگاه‌ها به عنوان جنبش دانشجویی مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت: برخی افراد آتشگری و فتنه‌گری در دانشگاه‌ها را جنبش دانشجویی می‌دانند که این تفکری غلط و باطل است.

وی عنوان کرد: مطالبه‌گری، عدالت‌خواهی، آزادی‌خواهی و حقیقت‌طلبی از ویژگی‌های رفتاری دانشجویان است و اگر دانشجویی بیان کند که زیر سلطه قدرت استکبار و کانون ظلم هستم، هیچ فردی این خصلت او را منطبق بر رفتار درست نمی‌داند.

داشتن روحیه مطالبه‌گری دانشجویان در برابر مستکبران

این مسئول اظهار کرد: وقتی خطری جوان را تهدید کند و جاده انحرافی برای او به وجود آید او باید در این راستا روحیه مطالبه‌گر داشته باشد و بگوید چرا با سازشکاران برخورد نمی‌کنید و چرا به دل دشمن نمی‌زنید؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: داشتن این روحیه در جوان موجب مطالبه حرکت آتشین او از مسئولان می‌شود تا آنان با جدیت و همت بیشتری در برابر زورگویان بین‌المللی و استکبار برخورد کنند.

مدیریت دانشگاه‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور

وی با بیان اینکه کسی از حرکت سیاسی دانشجویی در دانشگاه ترسی ندارد، بیان کرد: چیزی که از درون دانشجویان بجوشد به جامعه طراوت، نشاط و شادابی می‌دهد و این حرکت که از درون جوشیده، جنبش اصیل دانشجویی‌ است و آثار و برکات فراوانی برای جامعه دارد.

این مسئول ابراز داشت: در این مسیر برخی از افراد و مسئولان به شکل مصنوعی و حمایت مدیریتی می‌خواهند این جریان را از اصالت خودش دور کنند و همچنین جنبش دانشجویی عدالت آزادی‌خواه و مبارزه با ظلم راه می‌اندازند تا جوانان مطالبه عقب‌نشینی و فرومایه‌گری و تسلیم در مقابل دشمنان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت دانشگاه و نخبگان از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور است، اضافه کرد: این دغدغه‌ای است که امروز وجود دارد و باید همه به ویژه مدیریت اجرایی و قانون‌گذار به آن توجه کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار