کد خبر: 605648
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس گفت: سه نفر شرور مسلح که از مدت‌ها پیش به‌ دلیل شرارت‌های خود تحت تعقیب دستگاه انتظامی بودند، با تلاش ماموارن انتظامی این شهرستان در مخفیگاهی در سمیرم اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
فارس: سرهنگ علی نیک‌ نام امروز در جمع خبرنگاران افزود: یکی از این افراد با هویت ق- ع، از مدت‌ها قبل و در پی شکایت مردم، تحت تعقیب بود.

وی با بیان اینکه این شرور مسلح در سطح شهر فیروزآباد به خودنمایی و ایجاد رعب و وحشت می‌پرداخت، گفت: این فرد با همکاری شرور دیگری و با انجام اقدامات ضد امنیتی و هنجارشکن، مرتکب شرارت‌های متعدد در شهرستان فیروزآباد و شهرستان‌های همجوار به خصوص شهر شیراز شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: این شرور در سوابق ننگین خود جنایات متعددی از جمله وارد کردن ضربات متعدد چاقو منجر به اغماء یکی از شهروندان در فیروزآباد، تیراندازی منجر به قطع عضو، تیر اندازی به سمت منزل دو تن از اهالی شهر فیروزآباد، چندین فقره تیراندازی در شهر شیراز، خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین، سرقت مسلحانه، حمل و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز و جرائم متعدد دیگر را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه این فرد شرور و همدستانش که مدت سه‌ سال تحت تعقیب بودند را در شهرستان سمیرم از استان اصفهان شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی و کسب نیابت، طی یک عملیات غافلگیرانه، آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ نیکنام بیان کرد: با قدردانی از همکاری فرماندهی انتظامی اصفهان در انجام این عملیات، گفت: دو همدست این شرور که همراه با وی دستگیر شده‌اند از قاچاقچیان عمده مواد مخدر و از جمله افراد سابقه‌ دار هستند.

وی در تشریح وضعیت و سوابق همدستان شرور مورد نظر گفت: در بررسی‌ها و تحقیقات مشخص شد که یکی از این افراد به نام "ف- م" در امر خرید و فروش موادمخدر صنعتی و سنتی فعالیت داشته که طی دو هفته گذشته در یک درگیری در روستای آتشکده شهرستان فیروزآباد با استفاده از اسلحه ساچمه زنی، فردی را زخمی کرده و متواری شده بود.

سرهنگ نیکنام گفت: دیگر همدست دستگیر شده این شرور به نام "الف- ک" نیز دارای سابقه کیفری در امر خرید و فروش موادمخدر از نوع هروئین بوده که اخیراً اقدام به فروش مواد مخدر از نوع شیشه نیز کرده است.

وی یادآور شد: از این اشرار تعداد یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 20 فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه 3 خشاب مربوطه و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیر مجاز کشف شده و تحقیقات در خصوص جرائم آنان همچنان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار