کد خبر: 602577
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
مدیرکل بهزیستی استان البرز:
مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان این‌که 3700 مددجوی بهزیستی البرزی واجد شرایط دریافت مسکن هستند، گفت: خانه‌دار شدن، مهم‌ترین دغدغه‌ی مددجویان بهزیستی است.

مرتضی مکاریان افزود: با آغاز طرح واگذاری مسکن به مددجویان بهزیستی 6000 نفر برای دریافت مسکن درخواست دادند.

وی ادامه داد: از این 6000 مورد 3700 نفر واجد شرایط دریافت مسکن شدند که مقرر شد در برنامه‌ای یک تا چهار ساله مسکن‌های درخواستی به آنان تحویل داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش مبلغ سپرده‌ی اولیه، برخی مددجویان در تهیه‌ی این مبلغ به مشکل دچار شده‌اند چون تامین 10 میلیون تومان برای اکثر مددجویان دشوار است امید می‌رود بانک‌ها و مسوولان برای تهیه‌ی آورده‌ی اولیه با این مددجویان همکاری بیشتری کنند.

مکاریان با بیان این‌که بهزیستی البرز تاکنون 1200 واحد مسکونی را تکمیل و به متقاضیان تحویل داده است، ادامه داد: به محض این که بقیه‌ی واحدها تکمیل شوند کارهای مقدماتی و اولیه را برای تحویل مسکن به دیگر مددجویان ثبت‌نامی آغاز و در کوتاه‌ترین زمان واحدها به آنان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون مسکن، بزرگ‌ترین معضل بسیاری از مددجویان بهزیستی است چون اکثر آنها معلول هستند و توانایی جابه‌جایی هر سال را از خانه‌های مستاجری ندارند.

مدیر کل بهزیستی استان البرز یادآور شد: چون وضعیت اشتغال مددجویان استان نیز مناسب نیست امکان پس‌انداز و خرید خانه به صورت عادی برای آنان وجود ندارد بنابراین در این زمینه مسوولان باید همکاری لاز م را در ارائه‌ی تسهیلات با سود کم و با مهلت بازپرداخت طولانی مدت برای آنان ایجاد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار