کد خبر: 520972
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۳

علی عجم نوروزی در پایان هفته سلامت با اشاره به برنامه‌های اجرا شده بسیج جامعه پزشکی در گرامیداشت این هفته گفت: در گرامیداشت هفته سلامت و با همکاری بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بیش از ۲۸۰ مورد ویزیت رایگان خانواده شهدا و بسیجیان انجام شد.
وی افزود: ارائه ویزیت رایگان در درمانگاه رضوی سپاه شاهرود به بیش از ۶۰۰ نفر از بسیجیان در طول هفته و کنترل فشار خون رایگان بالغ بر ۳۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌ها است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: برگزاری سخنرانی با موضوع فشار خون در جمع کارکنان سپاه و کنترل فشار و قندخون بیش از ۸۰ نفر از کارکنان در سپاه از دیگر برنامه‌های هفته سلامت بود.
عجم نوروزی تصریح کرد: سخنرانی دکتر چمن معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نماز جمعه بسطام پیرامون فشار خون و کنترل فشارخون وكنترل قندخون ۱۲ خانواده شهید با حضور در منازلشان از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته سلامت بسیج جامعه پزشکی شاهرود بوده است.
وی از ديگر برنامه‌هاي اجرا شده در اين هفته را اهداي خون توسط کارکنان و بسیجیان سپاه شاهرود با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرود و برگزاری کلاس‌های بهداشت فردی و اجتماعی در بیش از ۱۲ پایگاه مقاومت عنوان كرد.
عجم نوروزی همچنین با اشاره به برنامه‌های انجام شده در روز پرستار اظهار داشت: تجلیل از پرستاران نمونه بسیج جامعه پزشکی، پخش تراکت و بروشور به این مناسبت و ویزیت رایگان و ارسال پیامک به پرستاران از برنامه‌های اجرا شده در این روز بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار