کد خبر: 520003
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد
سعید مظلومیان در نشست با کارکنان ستاد این دانشگاه که به مناسبت آغاز سال جدید برگزار شد برافزایش اثربخشی و کارآیی فعالیت‌ها در این دانشگاه صحه گذاشت.
این مسئول دانشگاهی با اشاره به برخی از موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته، بر استفاده حداکثری از ظرفیت همکاران این دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به دانشجویان و ارباب رجوع تاکید کرد.
وی با اشاره به لزوم آغاز با عزم و اراده جدی فعالیت‌های دانشگاه در سال جدید، تصریح کرد: باید با تسلط و اشراف بر آیین‌نامه‌ها، ضوابط و مقررات، در برنامه‌های آتی و روش‌های انجام کار خود تغییر و تحول ایجاد کرده و سرعت و دقت در انجام کارها را بالا ببریم.
مظلومیان با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به‌نام حماسه سیاسی و اقتصادی ابراز داشت: در انجام وظایف و فعالیت‌ها همگی باید در این سال حماسی کار کرده و در تمام حوزه‌ها حماسه‌آفرین شویم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین با تاکید بر سازماندهی نیروها و تفویض اختیار بیشتر به مراکز و واحدهای این دانشگاه اظهار داشت: مدیران دانشگاه پیام نور استان فارس با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، مراکز و واحدها را در مورد آیین‌نامه‌ها و مقررات دانشگاه توانمندتر سازند.
مظلومیان اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع و برخورد با احترام باید در دستور کار همکاران باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته توسط دانشگاه پیام نور استان فارس اشاره کرد و ابراز داشت: در سال گذشته این دانشگاه موفق به کسب رتبه‌های برتر کشور در حوزه‌های امتحانات، فرهنگی و روابط عمومی شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس خاطرنشان کرد: درحالی که سال گذشته سال خوبی از نظر اعتبارات و مسائل مالی نبود اما با صرفه‌جویی‌های صورت گرفته و جذب اعتبارات از بخش‌های مختلف داخل و خارج از دانشگاه، با موفقیت این سال را پشت سر گذاشتیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار