کد خبر: 520000
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
نوروز امسال صورت گرفت
مرتضی چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مرودشت اظهار داشت: ۷۲ هزار نفر از مسافران نوروزی در قالب ۴۶۹ خانوار از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در مدارس مرودشت اسکان داده شدند.
وی افزود: پایگاه اسکان مهمانان نوروزی این شهرستان با برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی خود و با همکاری ۱۲۵ نفر از نیروهای مجرب و آموزش دیده در ۸۶ مدرسه و در دو ستاد اصلی و فرعی در راستای تأمین آسایش میهمانان نوروزی و مسافران و گردشگران تمام تلاش خود را به کار گرفت.
وی اضافه کرد: تمام مدارس ستاد اسکان به امکاناتی از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال، بخاری، اجاق گاز، حمام و سرویس‌های بهداشتی مجهز شده بودند.
رئیس اداره آموزش و پرورش مرودشت اضافه کرد: شهرستان مرودشت با دارابودن جاذبه‌های گردشگری فراوان و آب و هوای متبوع و دل‌انگیزی که در فصل بهار دارد هر ساله میزبان تعداد بسیاری از هم‌وطنان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی است.
وی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی فارس نسبت به سایر استان‌ها، میهمانان بسیاری را پذیرا بودیم و بیش از سه درصد از اسکان اداره کل آموزش و پرورش فارس، سهم آموزش و پرورش مرودشت شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار