کد خبر: 519997
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
آیت‌الله حائری شیرازی:
آیت‌الله محی‌الدین حائری‌ شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در شیراز در بیان خصوصیات رئیس جمهور آینده، اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، رئیس آینده دولت باید تلاشی مانند دولت کنونی داشته باشد و اقدامات مثبت آن را ادامه دهد و برای رفع برخی نواقص که در دولت فعلی وجود داشت، تلاش کند.
وی افزود: دولت فعلی بسیار پرکار بود و با انجام سفر‌های استانی بر پر تلاشی خود تاکید داشت همچنین می‌توان این دولت را عدالت‌گرا دانست و لازم است که دولت آینده این اقدامات خوب را در نظر داشته و در کنار آن دولتی قانون‌گرا باشد و مسئولان را از میان افراد شایسته انتخاب کند.
حائری‌ شیرازی در پاسخ به اظهارات دادستان کل کشور که چندی پیش در شیراز از بروز حوادثی مانند سال ۸۸ پس انتخابات ریاست جمهوری آینده خبر داده بود، تصریح کرد: محسنی اژه‌ای از نزدیکان و شاگردان من بوده اما وی به فراخور مسئولیتی که دارد اطلاعات بیشتری در اختیارش است و من به دلیل اینکه اطلاعات کافی در اختیارم نیست در حال حاضر درباره بروز فتنه‌ای مشابه ۸۸ پس انتخابات آینده اظهار نظر نمی‌کنم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: مردم ایران مومن هستند و دوباره اجازه چنین حرکت‌هایی و بروز آسیب‌های پس از آن را به شخص و یا گروهی نمی‌دهند اما لازم است که صبر کنیم چراکه کسی قادر به پیش‌بینی آینده نیست.
این مسئول با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور نماینده‌ای از حلقه انحرافی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، بیان کرد: بحث بر سر آمدن و یا نیامدن این شخص نیست، بحث در داشتن اقبال عمومی بوده و مردم بصیر ایران به جریانی که برای کشور مضر است رای نمی‌دهند.
حجت‌الاسلام‌ غلامحسین محسنی‌‌اژه‌ای در «هشتمین همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌های کشور» در ۱۷ اسفند ماه سال گذشته که شیراز میزبانی این برنامه را به عهده داشت بر بروز فتنه‌ای مانند سال ۸۸ تاکید و حتی شعار فتنه‌گران را حمایت از پابرهنه‌ها، عدالت و... اعلام کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار