کد خبر: 483723
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
هم‌زمان با دهه‌ي كرامت؛

این جشنواره با همکاری مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی و در طیف گسترده‌ای از رشته‌های حفظ، رنگ‌آمیزی، نقاشی، روخوانی، صحیح‌خوانی نماز، اذان‌گویی، سیره و معارف رضوی، مفاهیم قرآنی، قرائت تحقیق قرآن کریم، قرائت ترتیل قرآن کریم، حفظ چهل حدیث و پژوهش‌های قرآنی و حدیثی و ... و در مقاطع گوناگون پیش‌دبستانی، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، نخبگان قرآنی و بزرگسالان برگزار خواهد شد.
از اهداف گسترده‌ی برگزاری این جشنواره می‌توان به نشر و تبیین معارف قرآن کریم و تعالیم نورانی ائمه‌ی اطهار(ع)، ترویج فضیلت‌ها و ارزش‌های قرآنی و تقویت بنیادهای اخلاق اسلامی، ایجاد ارتباط قرآنی و عاطفی با قرآن، تشویق و ترغیب خانواده‌ها به فراگیری، حفظ، تأمل و تعمق در ثقلین، ایجاد بستر مناسب برای رشد، شکوفایی و بالندگی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای خانواده‌ی عظیم آستان قدس رضوی در عرصه‌ی قرآن و عترت اشاره کرد.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره‌ی عظیم قرآنی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم‌چنین دریافت منابع و شرایط شرکت در آزمون‌ها، با شماره تلفن‌های ۲۰۰۲۵۶۱ و ۲۲۱۵۰۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت‌ ۱۶ الی ۱۹ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار