کد خبر: 468656
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
برای تقدیم به ساحت حضرت ولی‌عصر(عج)

۲۰ هزار کودک اصفهانی با برگزاری جشن بزرگ گل‌کاری، گلدان‌های خود را به ساحت حضرت ولی‌عصر(عج) تقدیم می‌کنند.
مهدی بقایی دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: جشن گل‌باران هم‌زمان با نیمه شعبان در گلستان شهدای استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی ویژه برنامه گل‌باران را با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: در این مسابقه بزرگ شهری، یک گلدان گل، مقداری خاک مخصوص کشت، تعدادی بذر گل زیبای «آهار» و یک بروشور آموزشی در اختیار هر یک از کودکان شرکت کننده قرار می‌گیرد.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: شرکت‌ کنندگان ۴۵ روز فرصت دارند تا با استفاده از آموزش‌های ارائه شده در بروشور، به کاشت بذرها و پرورش گل خویش بپردازند و آن را آماده شرکت در مسابقه کنند.
وی اضافه کرد: آن دسته از کودکانی که موفق به کاشت بهترین و زیباترین گل‌ها شوند، به عنوان برگزیده مسابقه انتخاب و به ۱۰۰ نفر از آنها هدایای بسیار نفیسی اهدا می‌شود.
بقایی مهم‌ترین بخش این برنامه را اهدای گل‌های زیبای کودکان اصفهانی به وجود نازنین محبوب‌ترین گل عالم وجود، امام زمان(عج) برشمرد و افزود: این برنامه در روز جمعه ۱۶ تیرماه سال جاری و مصادف با ایام ولادت امام زمان(عج) در گلستان شهدای اصفهان و در محضر شهیدان والامقام که گل‌های جاودان راه حق هستند، انجام می‌گیرد.
وی به دلیل انتخاب نام «گل‌باران» برای این ویژه‌برنامه بزرگ شهری اشاره و تصریح کرد: در این ویژه‌برنامه چهار گل زیبا، یکی گل صاحب‌الزمان(عج)، گل بعدی شهیدان راه خدا که در گلستان شهدای شهر آرمیده‌اند و گل سوم و چهارم کودکان و گل‌های با طراوتی که در گلدان‌های کودکانه کاشته و پرورش داده‌اند، وجود دارد.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با اشاره به استقبال گسترده مدارس از این طرح بیان داشت: کسانی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند، با دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی به شماره ۴۴۸۴۶۹۶ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار