کد خبر: 468552
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی صبح امروز خود را با حدود 20دقیقه تأخیر و با حضور 202نفر از وکلای ملت آغاز کردند؛

جلسه علنی امروز مجلس حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت:

* فرهنگ "گذشت" امروز حال و هوای مجلس را لطیف‌تر کرده بود؛ لاریجانی امروز صبح اعلام کرد که مجلس از شکایتش در مورد بهروز مرادی رئیس‌سازمان هدفمندی یارانه‌ها گذشت کرده است البته رئیس ‌مجلس هشتم که قرار است برای مجلس نهم هم کاندیدای ریاست شود، امروز گفت که شکایت از مرادی را برای صیانت از جایگاه مجلس پیگیری کرده بود.

* وقتی که قاضی‌پور نماینده پر حاشیه ارومیه که دیروز هم یک دعوا در مجلس به راه انداخت، در زمان رأی‌گیری برای یکی از پیشنهادات خیلی سروصدا می‌کرد، لاریجانی خطاب به وی گفت: آقای قاضی‌پور خودت را خسته نکن، حفظ سلامت شما از اوجب واجبات است.

* وقتی لاریجانی از کامران نماینده اصفهان خواست که پیشنهادش را ارائه دهد، محبی‌نیا گفت که این پیشنهاد متعلق به خانم اخوان یعنی همسر کامران است که لاریجانی هم گفت: First lady ...

* یکی از نمایندگان در مخالفت با یک پیشنهاد در صحن علنی صبحت می‌کرد بعد از پایان سخنانش گفت که از نمایندگان می‌خواهم که به این پیشنهاد خطرناک رأی ندهند.

* مانی که نمایندگان برای شرکت در یکی از رأی‌گیری‌ها در حال حرکت به سمت صندلی‌هایشان بودند باهنر گفت که شور و حال خوبی برای رسیدن به صندلی‌ها وجود دارد؛ حتی آقای سلیمی و قادری هم به سمت صندلی‌هایشان می‌روند...

* جلسه علنی امروز مجلس هم مهمانان مختلفی داشت، از جمله مهمانان جلسه علنی امروز جمعی از مربیان مهدکودک بودند که از اردکان به مجلس آمده بودند.

* یکی از نمایندگان که ظاهراً از بحث طولانی بودجه در مجلس خسته شده بود، امروز به عکاسی از همکارانش پرداخت تا از همکارانی که در مجلس نهم حضور ندارند، عکس یادگاری بگیرد.

* یکی از نمایندگان هنگام ارائه پیشنهادش گفت که نمی‌شود هم خدا را بخواهیم و هم خرما را...

* وقتی محبی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس دید که کامران قصد صرفنظر از ارائه پیشنهاداتش را ندارد، گفت: ما قضیه را ول کرده‌ایم ولی آقای کامران ول‌کن نیست‌ البته باهنر هم خطاب به محبی‌نیا گفت که به خانم اخوان بگویید آقای کامران را راضی کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار