کد خبر: 453514
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
سردار سلامی در یادواره شهدای امنیت نیروی زمینی سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دیگر هیچ نقطه امنی برای آمریکا و دست‌نشانده‌ها و متحدانش وجود ندارد و آثار خون شهدا در بلاد اسلامی ظاهر شده است.
به گزارش فارس، یادواره شهدای امنیت نیروی زمینی سپاه صبح امروز (سه شنبه) در حسینیه این نیرو با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، سردار ذوالفقاری نسب فرمانده مرزبانی کشور، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، سردار حسن منصوریان معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
سردار سلامی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: شجاعت، فداکاری و فرهنگ پاسداری همچنان در سپاه جاری است و نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد منسجم حاکمیت اسلام در زمین توانسته است بسیاری از آیات آسمانی قرآن را بر صفحه زمین تفسیر کند.
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما با بزرگترین قدرت سیاسی، نظامی،‌ اقتصادی و فرهنگی عالم در طول حیات اسلام درگیر بوده‌ایم، قدرتی همانند آمریکای جنایتکار که ۵۰ درصد تمام قدرت نظامی عالم را در اختیار دارد، قدرتی که بر تمام نهادها و دولت‌های مقتدر عالم مسلط است. قدرتی که ۲۰ درصد ثروت جهانی را تولید می‌کند. قدرتی که در یک جنگ سرد ۴۵ ساله امپراطوری قدرتمند شوروی را از هم فروپاشید.
سلامی تاکید کرد: در این ۳۲ سال این قدرت بلامنازع عالم به اضافه تمام کشورهای اروپایی و متحدش و تمام دشمنان داخلی حتی برای یک لحظه از طراحی توطئه و اجرای آن علیه انقلاب و نظام مقدس ما غافل نشده‌ است.
وی افزود: دشمن سیاست‌ها و راهبردهای خطرناکی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده است. همچنین حوادث سنگین و چالش‌های بزرگی را برای ما ایجاد کرده‌اند. آنها از هر عنصر و ظرفیتی علیه ما استفاده کرده‌اند اما چیزی جز شکست، ناکامی و درماندگی حاصل شان نشد.
سلامی در ادامه تصریح کرد: عامل اساسی موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهادت مردان آهنین اراده است که نمادهای عزت و سرافرازی ما هستند.
وی با بیان اینکه هیچ لحظه‌ای نیست که دشمنان ما برای مخدوش کردن سیمای نورانی نظام دست از توطئه بردارند، گفت: امنیت، آرامش، اقتدار، شکوه، اعتبار و بزرگی که امروز برای ایران می‌بینیم مدیون خون شهداست.
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: شهیدان ما اثبات کردند که این کشور اشغال شدنی نیست و آرمان‌های این ملت شکست‌ناپذیرند و مشعل فروزان اسلام خاموش شدنی نیست.
سلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اوضاع کنونی کشورهای منطقه، اظهار داشت: آثار خون شهدا در بلاد اسلامی ظاهر شده است ودشمن به دنبال مسلمانان می‌گردد. دیگر هیچ نقطه امنی برای آمریکا و دست‌نشانده‌ها و متحدین آنها وجود ندارد. آنها دیگر جرات حضور در بلاد اسلامی را ندارد و مجبورند مخفیانه سفر کنند.
وی تاکید کرد: چهره جهان اسلام تغییر کرده است و موازنه قدرت به سود مسلمانان شده است. همچنین انقلاب عالمگیر شده و نهضت در حال پیشروی است و اینها همه تجلی از نور ولایت و حاصل عطر شهادت در جهان اسلام است.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جریانات اخیر نشان داد روح شهادت در پیکره سپاهیان اسلام همانند گذشته موج می‌زند، اظهار داشت: حضور رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جای جای کشور دشمن را به این باور رسانده که نمی‌تواند از خاکریزهای ما عبور کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار