کد خبر: 432746
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
مدیر مسئول روزنامه کیهان خطاب به سران فتنه گفت: شما رحم اجاره‌ای رژیم صهیونیستی بودید یعنی ولیده ناپاک رژیم صهیونیستی را در رحم خود پرورش دادید اما سقط شد زیرا در مقابل شما ملت مسلمان ایران بود.
به گزارش فارس،حسین شریعتمداری ‌در همایش ناظران شورای نگهبان استان قزوین که در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال اخیر سؤالی مطرح می‌شد که آیا جنگ شروع می‌شود که این یک سؤال انحرافی است، جنگ سه دهه قبل آغاز شده و هنوز نیز تمام نشده بلکه میدان درگیری تغییر کرده و اصل جنگ باقی است.
وی ادامه داد: مادامی که اسلام ناب بر حاکمیت است نظام سلطه در مقابل شما قد علم می‌کند زیرا اسلام ناب ظلم‌ستیز است و در واقع اگر ظلم‌ستیز نباشد، اسلام نیست.
مدیر مسئول روزنامه کیهان اضافه کرد: وقتی اسلام در عرصه تئوری و در صفحه کتاب‌ها و اوراق و صفحات اذهان باشد مانند قبل از انقلاب نسخه شفابخش است ولی چون پیچیده نمی‌شود شفایی نیز ندارد و داستان پرماجرای ما نیز از این نقطه آغاز شد و در این بستر نیز ادامه دارد.

دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر باور مردم است
وی عنوان داشت: کاری که امام خمینی (ره) انجام دادند، کاری کارستان بود به طوری که مانند رسول خدا، اسلام را بر کرسی حاکمیت نشاندند، امام خمینی (ره) غبارهای بدعت، کج‌اندیشی و تحریف را از چهره اسلام زدود و اسلام ناب را همانطور که در صدر اسلام بود، عرضه کرد.
شریعتمداری اعلام کرد: دشمن از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی با این انقلاب درگیر بود به طوری که در همان ابتدا درگیری‌هایی در کردستان شروع شد و صدها گروه‌ مانند قارچ روییدند و چند کوتای نظامی، تحریم اقتصادی، آغاز جنگ تحمیلی، جنگ نفت‌کش‌ها، جنگ شهرها و جنگ در خلیج فارس رخ داد.
وی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرموده‌اند "اگر می‌گویید هیچ چیزی نشده چرا هیاهو می‌کنید، اتفاق آن است که اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نشسته بنابراین دشمن باید این نقطه را هدف بگیرد ".
مدیر مسئول روزنامه کیهان اضافه کرد: دشمن یا باید با تکیه بر ماشین جنگی این اسلام ناب را از کرسی حاکمیت پایین بکشد که این کار را نیز انجام داد ولی نتوانست موفق شود زیرا باور را نمی‌شود بمباران کرد یا دشمن باید در این باور تغییر ایجاد کند که جنگ نرم به این معنا است.

سران فتنه رحم اجاره‌ای رژیم صهیونیستی بودند
وی با اشاره به فتنه‌های بعد از انتخابات 88 خاطر‌نشان کرد: فتنه 88 شبیه جنگ احزاب بود، همه دشمنان دور هم جمع شده بودند و در این فتنه هیچ یک از مخالفان داخلی و خارجی غایب نبودند و مارکسیست‌ها، منافقین، بهایی‌ها، موساد، MI6 و... بودند و این حضور نیز پنهان نبوده و آشکارا بود.
شریعتمداری خطاب به سران فتنه اعلام کرد: برخی از آقایان می‌گویند اینها از ما حمایت می‌کردند در صورتی که اینگونه نیست، شما رحم اجاره‌ای رژیم صهیونیستی بودید یعنی ولیده ناپاک رژیم صهیونیستی را در رحم خود پرورش دادید اما سقط شد زیرا در مقابل شما ملت مسلمان ایران بود.
وی خاطر‌نشان کرد: فتنه یک آزمایش نیز هست، فتنه یعنی داخل کردن طلا در آتش که عیار آن مشخص می‌شود و ما در فتنه دیدیم طلای ملت ما خلوص 9 دی را داشت و معلوم شد همه هستند و ناخالصی‌ها بسیار کم بود به طوری که دیده نمی‌شدند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: شما اگر نقشه راه را داشته باشید فتنه در همان زمان که دارد شکل می‌گیرد می‌توانید بشناسید، ریچارد هاوس، مسئول شورای سیاست خارجی آمریکا که سند آن نیز وجود دارد می‌گوید ما به این نتیجه رسیدیم که برای مقابله با ایران باید به ائتلاف سفید دست بزنیم.
وی افزود: اگر قرار باشد محور ائتلاف چند نقطه باشد، جمع کردن مخالفان دور این چند نقطه مشکل است و هرچه محور ائتلاف به نقطه نزدیک باشد شعاع ائتلاف بیشتر خواهد بود و بر این اساس دیدید کسانی که باورتان نمی‌شد دور هم جمع شدند.
شریعتمداری توضیح داد: یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری می‌گوید آمده‌ام خط امام را زنده کنم و مبانی فراموش شده اسلام را به میدان آورم و این فقط در پرتو ولایت فقیه ممکن است که با توجه به آن و پیروی از آن، جلوی دیکتاتوری گرفته می‌شود و سپس می‌بینید که مارکسیست‌ها، منافقین و... نیز هستند و زمانی که اینها را دور هم می‌بینیم باید شک کرد.

حضور افرادی از سازمان‌های اطلاعاتی قبل از انتخابات در ایران
وی تأکید کرد: هرگاه دیدید گروه‌ها، جریانات و اشخاص ناهمگن با هم ائتلاف می‌کنند، نمی‌شود به تابلوی ائتلاف اعتماد کرد؛ تابلوی ائتلاف آنها مخالفت با دولت بود ولی آیا منافقان مخالف دولت هستند، آنها با اساس درگیر هستند و هدف ائتلاف گروه‌های ناهمگن نقطه مشترک همه آنهاست و آن نقطه مقابله با اساس نظام است که بعدها نیز این موضوع را ابراز کردند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: مایکل لدین می‌گوید این حرکت (فتنه 88) از 20 سال قبل شروع شده است، جریانات اصلاحات از آغاز تا حالا فتنه‌های متفاوتی را طی کرده است، یک زمان فتنه 78 بود، سپس ماجرای خروج از حاکمیت پیش می‌آید که عده‌ای از نمایندگان و تعدادی از وزرا و معاونان وزرا استعفا می‌دهند و در سال 82 اعلام می‌کنند ما انتخابات را برگزار نمی‌کنیم.
وی عنوان داشت: جان کین یک نظریه‌پرداز است که در پاییز 78 بعد از اینکه ماجرای 18 تیر 78 با شکست روبه‌رو شد، وارد ایران شد چراکه ایشان از اعضای مرکزی شورای تصمیم‌گیری MI6 (سازمان اطلاعات خارجی انگلیس) است که ایشان با اعضای جریان اصلاحات کارگاه آموزشی می‌گذارد.
شریعتمداری بیان داشت: این فرد در سال 83 نیز برای انتخابات 84 وارد ایران می‌شود و این بار مدت زیادی در کشور ما می‌ماند و جلساتی را با این جریان دارد به طوری که یکی از اینها می‌گوید ما با جان کین جلسه داشتیم و پیشنهاد ایشان این بود که به NGO‌ها سرویس دهیم و جداگانه کار کنند و در نهایت در یک نقطه به هم پیوند خورند و حرکت مخالفت مدنی را با آنها آغاز کنیم.
وی ادامه داد: کیان تاجبخش، نماینده رسمی بنیاد جورج سورس در آشوب‌های 78 بازداشت می‌شود ولی معاون سیاسی وقت آقای تاج‌زاده وساطت کرده و ایشان آزاد می‌شود و در سال 86 به دلیل ارتباط با CIA بازداشت می‌شود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان اعلام کرد: ریچارد رورتی یکی از رهبران بخش عملیات سری سازمان CIA در خرداد سال 83 به ایران می‌آید و در ایران نشست‌های زیادی را دارد.

فتنه 88 دوران صدر اسلام را بازسازی کرد
وی سران فتنه را ستون پنجم دشمن دانست و اظهار داشت: چه کسی فکر می‌کرد که طلحه و زبیر و شریح قاضی به آنجا برسد و فتنه 88، دوره صدر اسلام را بازسازی کرد.
شریعتمداری اعلام کرد: فتنه 88 به صورت دقیق از فرمول سه‌گانه ریچارد رورتی، جین شارپ و جورج سورس بود به طوری که ادعای تقلب در انتخابات فرمول جین شارپ، تشکیل ستادی برای حفاظت از آرا جین شارپ و هلوی، تهیه نماد رنگی توصیه جورج سورس و تن ندادن به قانون توسعه ریچاد رورتی بود.
وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به این فرمول ما سه روز قبل از انتخابات در روزنامه کیهان تیتر زدیم که بعد از انتخابات قرار است آشوب شود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به شکست فتنه 88 افزود: فتنه 88 شکست خورد و این را زودتر از داخل، مدیران بیرونی متوجه شدند ولی اینکه مطرح می‌شود چرا حمایت آنها از برخی وجود دارد، دلیل دارد.
وی اعلام کرد: از نگاه آنها مهره‌های از کار افتاده دو نوع هستند مهره سوخته که این نوع مهره‌ها معمولا جاسوس‌ها هستند و مهره‌ها دیگر فسیل زنده هستند که بعد از کار افتادن نیز از آنها حمایت می‌کنند و اینها قرار بود بیایند و در حاکمیت نفوذ کنند و از اینها حمایت می‌شود زیرا سلطان حسین‌ها، ملک‌عبدالله‌ها و سادات در مصر دارند.
شریعتمداری با اشاره به عدم استفاده دشمن از مهره‌های سوخته گفت: دشمن از مهره‌های سوخته در فتنه دوباره استفاده نمی‌کند البته ممکن است برای گمراه کردن استفاده کند ولی باید مراقب بود و به معیارها توجه داشت.
وی اظهار داشت: ائتلاف ناهمگن و حمایت بیگانگان مواردی است که باید نسبت به آن تردید کرد بحث دیگر این است که میزان حال فعلی افراد است البته سابق جای خود را دارد و این بحث مربوط به افراد بدسابقه نیست مربوط به افراد خوش‌سابقه‌ای است که بازیچه دست دیگران و آلوده شده‌اند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: جنگ تابلوها و فرق نق و نقد نیز معیار است، برای نمونه در بحث طرح هدفمند کردن یارانه‌ها آنها خود می‌گفتند که یک طرح عظیم است ولی حال که اجرا می‌شود، ایراد می‌گیرند.

نگاه امروز مردم به جای خواص به رهبری است
وی با اشاره به مقابله ایران در برابر آمریکا گفت: آمریکا شیطان بزرگ است، صدها ترفند در آستین و هزاران حیله در کلاه دارد و چرا انقلاب در مقابل شیطان بزرگ به زمین نخورد و به پیروزی رسیده به این دلیل است که ملت به تبع از امام اعوذ‌باالله گفتند و شیطان با خدا طرف است و آمریکا نیز با باورهای دینی مردم روبه‌رو است بنابراین شکست می‌خورد.
شریعتمداری در ادامه به برکات فتنه 88 اشار کرد و بیان داشت: فتنه 88 برکات بسیاری داشت، دشمن در فتنه 88 بسیار هزینه کرد ولی قدرت نظام اسلامی در نهم دی به نمایش گذاشته شد و حماسه نهم دی قدرت گسترده‌ای است که نباید دست کم بگیریم و این حاصل بصیرت مردم بود.
وی اضافه کرد: دیگر آن دوران گذشت که مالک از کنار خیمه معاویه برگردد، تفاوت این روز با صدر اسلام این است که خواص آلوده در دوران امام علی و امام حسین (ع) به نسبت جمعیت بیشتر از حال بودند ولی اکنون خواص آلوده بسیار کم داریم.
مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: در آن دوران نگاه مردم به خواص بود بنابراین اگر یکی از خواص می‌لرزید عده‌ای را با خود می‌لرزاند ولی امروز نگاه مردم به رهبر است و اگر خواصی بلرزد خود سقوط می‌کند.

دیدارکنندگان با یکی از سران فتنه با علم به ستون پنجم بودن آن، خیانت کردند
وی با اشاره به لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: باید با مفاسد اقتصادی برخورد شود، برخی می‌گویند در صورت برخورد با مفاسد اقتصادی زمینه سرمایه‌گذاری از بین می‌رود، در صورتی که اینگونه نیست سرمایه‌گذاری که مشاهده کند مفسده اقتصادی است فضا را برای سرمایه‌گذاری خوب نمی‌بیند.
شریعتمداری در مورد دیدار اقلیت نمایندگان با یکی از سران فتنه اعلام کرد: یک زمان است که شما می‌خواهید این آقا را نصیحت کنید که چرا این کار را کردند این خود یک موضوع است؛ اما با علم اینکه ایشان نقش ستون پنجم بوده و رفته‌اید دوباره او را به عرصه بازگردانید در این صورت یا افرادی که برای این دیدار رفته‌اند درک ندارند که باید به دلیل عدم درک رد صلاحیت شوند و اگر دانسته رفته‌اند، خیانت کردند.
وی گفت: البته برخی می‌گویند اگر اینها حذف شوند کشور تک‌صدایی می‌شود در صورتی که اپوزیسیون به کسانی می‌گویند که مخالف دولت وقت هستند که اینها می‌توانند باشند ولی در مورد کسانی که علیه اساس نظام اقدام کنند در هیچ جای دنیا تحمل نمی‌کنند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سؤالی که آیا شورای نگهبان صلاحیت مشایی را برای کاندید شدن در دوره ریاست جمهوری تایید می‌کند، خاطرنشان کرد: من اگر شورای نگهبان بودم، هرگز تائید نمی‌کردم.

نباید با بی‌توجهی اجازه ضربه زدن دشمن به انقلاب را بدهیم
در ادامه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین گفت: امام کاظم (ع) فرموده‌اند حق را بگو اگرچه جانت را در این راه فدا کنی، انقلاب اسلامی و تفکر شیعی مدیون مبارزات مردانی در طول تاریخ است که پای حق ایستادند و جان خود را در این راه گذاشتند.
حجت‌الاسلام علی قابل افزود: تفکر شیعی با رنج به دست ما رسیده است و امروز رهبری نیز فرمودند درست است که فتنه شکست خورده ولی نباید بالش نرم زیرسرگذاشته و آرام خوابید بلکه دشمن همواره در پی خدعه و ضربه زدن است.
وی عنوان داشت: اعترافات قاتل استاد شهید علیمحمدی نشان می‌دهد که دشمن چگونه امید بسته و نقشه می‌کشد و ما باید هوشیار باشیم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین خطاب به ناظران شورای نگهبان عنوان داشت: انتخابات آینده مجلس در پیش است اگرچه هنوز یک سال دیگر وقت داریم ولی برخی از سه تا چهار سال قبل شروع کردند و برای نمایندگی رنگ عوض کرده و می‌گویند ما با فتنه نبودیم بنابراین باید دقت داشته باشید تا ضربه‌هایی از قبل بی‌توجهی نصیب انقلاب نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار