کد خبر: 401732
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۸
سعد الله زارعی گفت: اصرار جریان فتنه بر تداوم تسلط بر دانشگاه آزاد به عنوان یک بنگاه پول ساز در جهت تثبیت و استفاده از بیت‌المال برای انحراف در آرمان انقلاب اسلامی است.
به گزارش فارس، سعدالله زارعی، کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به اهداف جریان فتنه در اختلاف افکنی میان قوا، گفت: فتنه‌گران به خوبی می‌دانند در بین مردم و داخل نظام به‌دلیل اقدامات خرابکارانه و ایجاد جبهه وهن برای تضعیف جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند، به همین دلیل به‌دنبال اختلاف‌افکنی میان مسئولان نظام هستند.
وی اضافه کرد: آن‌ها از طریق اقدامات سلبی و با برهم‌زدن وحدت داخلی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند با اتکا به غرب در جامعه موقعیتی برای خود کسب کنند.

خوش خیالی فتنه‌گران درباره اختلاف قوا

عضو شورای سردبیری کیهان، تصریح کرد: اگر مسئولان نظام اختلافات را کنار گذاشته و در مقابل فتنه‌گران موضع واحد و یکپارچه‌ داشته باشند، میدان عملیات جریان فتنه‌گر در اختلاف‌افکنی در میان قوای سه‌گانه به حداقل می‌رسد.
زارعی در ادامه افزود: جریان فتنه با خوش‌خیالی و به قصد روحیه دادن به طرفداران محدود خودشان اختلافات قوا را در کشور برجسته‌سازی می‌کنند و با این ادعا که نظام چاره‌ای جز قبول آنها در سیستم ندارد، به‌دنبال بازسازی چهره سیاسی خود هستند.

شاخصه‌های انحراف فتنه‌گران

وی بیان کرد: توسل به خشونت،‌ ادعای وجود شکنجه در جمهوری اسلامی، حمایت از موج‌های خشونت برعلیه طوایف مانند سیستان و بلوچستان با انجام عملیات کور تروریستی از دیگر شاخص انحراف سیاسی فتنه‌گران است.
این تحلیل‌گر مسائل بین‌المللی در پایان تاکید کرد: اصرار جریان فتنه بر تداوم تسلط بر دانشگاه آزاد به عنوان یک بنگاه پول ساز در جهت تثبیت و استفاده از بیت‌المال برای انحراف در آرمان انقلاب اسلامی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار