کد خبر: 396642
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸
مصطفی زمانی بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) که با درخشش در این سریال و هنرمندی در فیلم سینمایی آل، جایگاهی برای خود در تلویزیون و سینمای ایران دست و پا کرده است ، به دعوت سعید ترابی، پیشکسوت فوتبال ایران و دوست صمیمی پروین، به مجموعه ورزشی سرخپوشان آریا رفت و با پروین و سعید پرورش (مدیریت سرخپوشان آریا) دیدار کرد.

در حاشیه ملاقات مصطفی زمانی با علی پروین، او به مناسبت تولد زمانی یک ست کامل کیف و گرمکن ورزشی به عنوان هدیه تولد به این بازیگر تقدیم کرد. جالب است بدانید مصطفی زمانی بعد از دریافت هدیه تولد از پروین، به حاضران گفت:« این که علی آقا برای آدم جشن تولد بگیرد و یا به کسی هدیه تولد بدهد، واقعاً افتخار بزرگی است.»
مصطفی زمانی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با مدیریت مجموعه ورزشی سرخپوشان آریا، درباره ملاقات با علی پروین گفت:«همه می دانند پروین یکی از بزرگان فوتبال ایران است و قطعاً دیدار با چنین شخصیتی برای من افتخار محسوب می شود. با علی آقا درباره مسائل فوتبال حرف زدیم که البته بیشتر حرف هایمان جنبه خصوصی داشت، اما به هر حال از این که فرصتی پیش آمد و از نزدیک با علی پروین صحبت کردم خوشحالم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار