کد خبر: 106358
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۹
به گزارش فارس، بعد از پخش مجموعه پرطرفدار «افسانه جومونگ» و حضور بازیگر نقش «جومونگ»(«سونگ ایل گوک») در ایران، صحبت از آماده‌سازی و دوبله قسمت دوم از این مجموعه با نام «امپراتور بادها» به میان آمد.
بنا بر این گزارش، در روزهای پخش قسمت‌های پایانی مجموعه «افسانه جومونگ» حتی از سوی افراد آگاه، عنوان شد که ادامه این سریال که همان مجموعه «امپراتور بادها» بود، در دست ترجمه است و به‌زودی دوبله آن نیز انجام خواهد شد.
«علیرضا باشکندی» مدیر دوبلاژ و گوینده نقش «جومونگ» در این خصوص به فارس گفت: مجموعه «امپراتور بادها» یا همان «جومونگ ـ2» دوبله نخواهد شد و رسانه ملی برنامه‌ای برای پخش این مجموعه ندارد و افرادی هم که این خبر را بازگو می‌کنند که این مجموعه از تلویزیون پخش می‌شود، از صحت خبرشان مطلع نیستند و دروغ محض گفته‌اند.
بر اساس این گزارش، «افسانه جومونگ» محصول 2006 کشور کره جنوبی است و برای نخستین بار از تاریخ 15 می 2006 (25 اردیبهشت 1385) تا 6 مارس 2007 (15 اسفند 1385) درشبکه MBC به روی آنتن رفت.
«امپراتور بادها» را «کانگ ایل ‌سو» سال 2008 در 36 قسمت ساخته است. در این سریال «سونگ ایل گوک»، بازیگر مجموعه‌های «افسانه جومونگ» و «امپراتور دریا» در نقش «شاهزاده موهیول»، «چوی جانگ‌ ون» در نقش «شاهزاده یئون»، «پارک‌ گان‌ هیونگ» در نقش «دوجین» و «جانگ جین‌ یانگ» در نقش «پادشاه یوری» بازی می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار