کد خبر: 100750
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
شهردار منطقه یک تهران گفت: خط‌کشی‌های عابر پیاده که منتهی به مدارس است، بهسازی پیاده‌رو‌ها، پوشش پل‌ها و نهر‌هایی که به مدارس راه دارند را برای امنیت بیشتر دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
محمد احمدی‌بافنده افزود: سال گذشته برای مدارس منطقه یک، یک میلیارد تومان در خصوص کفسازی مدارس، سرویس‌های بهداشتی، آبخوری، ایزوگام سقف، تعمیرات کلاس‌ها و رنگ آمیزی هزینه کرده‌ایم؛ امسال نیز مدارسی که فاقد این امکانات هستند را تجهیز می‌کنیم.
شهردار منطقه یک تهران اظهار داشت: در شهرداری منطقه یک، هماهنگی برای سیستم حمل و نقل دانش‌‌آموزان قرار داده شده است تا اولیا و دانش‌آموزان در خصوص رفت و آمد به مدرسه با مشکل مواجه نشوند.
احمدی‌بافنده بیان کرد: بیش از 250 مدرسه دولتی در منطقه یک و تعداد زیادی‌ مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی در این منطقه وجود دارد.
وی اضافه کرد: بیشترین خدماتی که شهرداری می‌تواند به مدارس ارائه کند، نگرفتن عوارض از مدرسه است؛ در حقیقت مدارس بدون پرداخت عوارض ساخته می‌شوند.
شهردار منطقه یک تهران گفت: شهرداری فقط حدود و ابعادی که مدارس باید ساخته شود را تعیین کرده و اداره‌کل نوسازی و خیرین، مدارس را می‌سازند.
احمدی‌بافنده تصریح کرد: شهرداری در برخی شهرک‌ها و اماکنی که فاقد مدرسه هستند، اگر زمین داشته باشد، برای ساخت مدرسه اهدا می‌کند.
وی اضافه کرد: اشکال تحصیلات امروزه این است که تحصیلات مدارس به صورت کلاسیک است و فقط به کتاب‌ها توجه می‌شود ولی در حقیقت دانش‌آموزان باید از آموزه‌های حاشیه نیز استفاده کنند.
شهردار منطقه یک تهران اظهار داشت: دانش‌آموزان ما زیر پرچم امام حسین (ع) بزرگ شده‌اند پس آنها با توکل به خدای متعال در راه علم قدم بهتری نسبت به دانش‌آموزان اروپایی بر می‌دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار